• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Yeah! 303 producten in het CC assortiment! Woehoe!

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Zit ik net even op de CC site te surfen, zie ik dat de producten van 303 in het product gamme komen.


Echt, te gek!:party: :heart_eyes:

brimg.ashx?id=100043.jpg


Vooral de 303 Aerospace Protectant is echt een aanrader, voor bijvoorbeeld onder de kap of je interieur!.

Gebruik hem zelf voor het interieur, laat een mooie, iets matte "new" look achter zonder nare kunstmatige luchtjes zoals bijvoorbeel natural look.
Ook de Fabric Guard is een top product!

Tim en team,.te gek!:party:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hehe, eindelijk een fabric guard in het assortiment, yessss !
Ben zelf van de luchtjes dus de Natural Look is per definitie een blijver ( uiteraard omdat ook zo goed werkt naturellement )
Autoglym voor de motorruimte.
Jip ben er persoonlijk uit .... gaat 1 op de wenslijst
 
Kostte even wat moeite maar ik heb het voor elkaar :-D
 
Tevens ook die surbufs zag ik,kan je deze ook gebruiken voor het polijsten van glas???en tevens aantrekkelijker geprijst dan die an Chemical Guys:D
 
Jeroen zei:
Mmmh, misschien is dit iets voor mijn dashboard delen e.d.

Ben met veel product in de weer geweest, nog altijd zonder tevreden resultaat :roll


Jeroen,.geloof me,.dit geeft echt een finish/look die jij super gaat vinden!o:)
 
NOTE: 303 High Tech Fabric Guard is NOT for use on:

* Synthetic or imitation suede
* Synthetic or imitation leather
* Vinyl
* Clear Vinyl
* Plastic
* Rubber
* Fiberglass


Ik zit even te googlen, en vindt al snel bovenstaande opmerking/waarschuwing...

Na dit gelezen te hebben, durf ik deze niet op mijn half leer/half alcantara stoelen te gebruiken. Er komt een heel naar verhaal boven drijven over alcantara in een Audi...
 
303 heeft niet alleen maar Fabric Guard hè :cool:
Maar deze schijnt wel erg goed te zijn inderdaad :ja
 
De Fabric Guard gaat er zeker komen, kan ik eindelijk het tapijt en de kofferbakmat + matten van een beschermlaag voorzien.
 
Yes! De aerospace protectant en de fabric guard gaan meteen op de lijst! Dankuwel autoschoon! ;)
 
Nu weet ik al langer waar in belgie ik 303 producten kan kopen...is tot op heden nooit in me opgekomen dit ook werkelijk te doen, ook al weet ik dat deze producten een prima reputatie hebben........maar nu ik de reacties hier lees, heb ik zoiets van: dit moet ik ook hebben! :D
 
Deze producten stonden al effe op mijn verlanglijstje wegens de goede comments uit andere landen.
Nog effe wachten tot ze binnen zijn dan om mijn bestelling te plaatsen.
 
Uhm :schaam ik ben totaal onbekend met 303 en de producten ervan in tegenstelling tot veel forumers hier. Is het mogelijk een kleine beschrijving of review te geven van de producten ? Door jullie laaiend enthousiastme ben ik erg nieuwschierig geworden...