• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Z4 is R55 geworden :)

T4R

Detailing chief
12 mei 2012
106
75
52
Hillywood
Beste mede detaillers,

allereerst Happy New Shining Year :)

Nadat we de Z4 alweer bijna twee jaar geleden verkocht hebben en we het leven doorgingen zonder echt leuke auto gisteren besloten tot de aankoop van een Mini Cooper S Clubman uit aug 2010 met 63k op te teller.

De kleur is Midnight Black Metallic en het interieur is Leder Lounge Carbon Black :) Ook dit is weer een automaat en heeft schakelflippers aan het stuur :)

Verder voorzien van bijna alle opties (op de laatste updrage van de audio na dus helaas geen Harman Kardon).

Het wordt een echt leuke auto om te detailen en we hopen hem volgende week op te kunnen halen.

De velgen, JCW R105 18" worden door de verkoper glanzend zwart gecoat. Ik vind ze zoals ze nu zijn net een beetje 'to much'.

Verder zitten er al glanzend zwarte spiegelkappen op (ipv die van chrome) en heb ik al een hele lijst extra's in gedachten zoals een kortere antenne, rubber automatten voor het winterseizoen, wellicht mooie dakrails en of een andere dakspoiler enz enz, er zijn zoveel mooi mini opties dat je hier helemaal op leeg kan lopen...

Effin, ik zal wat foto's van de verkoopsite posten en uiteraard een project opstarten zodra we hem in huis hebben.

Grtjes, Jelmer
6.jpg
2.jpg
1.jpg
3.jpg
7.jpg
4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Damn, ben wat roestig geworden en nu aan het uitzoeken hoe het ook al weer zit... heb wat foto's in de cloud hangen en probeer via de insert knop foto de hyperlink te plakken maar dat gaat dus nog even niet zoals ik had gehoopt...
 
Heb nu wat foto's gepost via de uploadfunctie van carclean, hoop dat jullie zo een ideetje hebben van de nieuwe aanwinst :)
 
Nette Cooper hoor. Ik ben alleen niet zo'n liefhebber van een snelheidsmeter in het midden. Misschien dat het een kwestie van wennen is. Veel plezier ermee