• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Z4 sDrive35is (Remklauwen bewerkt)

McShine

Detailing guru
Tester of Bling
28 nov 2009
2.113
115
46
Hallo allemaal,

Inmiddels heb ik afscheid genomen van mijn E46 M3, en ben ik harstikke blij met mijn nieuwe aanwinst.

Het betreft een demowagen van de importeur, dus je kunt hem nog tegenkomen in een aantal rijtesten.


De mods tot nu toe:


Pianolak dak en velgen

BMW OEM Sport Antenne

BMW OEM iPhone Media Snap in

BMW OEM Performance Grille

BMW OEM Performance Skirt Decals

BMW OEM Cup Holder

White LED Angel eyes

Golf Tee Mod

Spacers 10mm voor , 15 mm achter

Nu de foto's:

IMG_0167_zpsb40f9e5f.jpg


IMG_0156_zps88b13c20.jpg


IMG_0145_zpsb4412543.jpg


IMG_0143_zpsbd6bc51d.jpg


IMG_0136_zpsbeadfa5d.jpg


large_138307494509_zps04a792a5.jpg
 
Meteen maar even mijn eerste vorderingen posten:

Achterlicht voor :

2F616765-B343-44D5-9F8A-C11F52E22C7B_zpsp0u5fi8l.jpg


Achterlicht na :

D4FCF4CE-1B74-4A36-8C73-7F039B43C3DE_zpsrfl6u59u.jpg


Gewoon met de DAP900, begonnen met Cutting pad oranje icm Monello Inizio Veloce, afgebouwd naar de groene light polishing met Monello Mezzo, en daarna de zwarte finishing pad icm Monello Finale.

7C9B05AD-F291-448D-8BD1-2D22DDF48C26_zpspzrcz0bh.jpg



Meteen goed te zien dat de wagen best goed onderhouden is, geen of amper swirls op het Space Grey, alleen lichte RDS hier en daar. Het pianolakzwarte dak daarentegen....
 
Gaaf! Blijf ook dit topic van je weer volgen! Wat is een golf-tee mod? Btw, nog ff naamloze kentekenplaat houder erop ;)
 
@Snitser Daarmee zet je de klep van de uitlaat altijd open..Roffelt ie lekker :)


Reclameloze kentekenplaathouder : Check!
 
Prachtige wagen, persoonlijk vind ik hem vele malen mooier dan de vorige Z4.
En hoe mooi ook, jij weet hem vast nog mooier te maken :)^

McShine zei:
Zelf een andere Z4 kopen wou ik echter niet, mede ook omdat we onze 2 hondjes vaak meenemen tijdens ritjes in het Limburgse heuvelland en de Eifel. Dan is zo'n tweezitter niet optimaal voor de medepassagier, ook al reed de auto echt geweldig.
En wie van de drie mag/mogen nu niet meer mee?
 
Tja, inmiddels is er 1 slechtziend en -horend, wel nog vitaal gelukig, 14 jaar oud. Maar dat betekent ook dat je hem geen plezier meer doet met de ritjes. Wel het wandelen, maar met autorijden is er wat teveel aan. Dus de hondjes laten we thuis in zo'n geval.
 
Echt een schitterend exemplaar Ralf, dat je er maar veel plezier van mag hebben.
Maareh, leg mij als Volkswagenrijder eens uit wat precies een Golf Tee mod is?
 
BlackPassat;347203 zei:
Echt een schitterend exemplaar Ralf, dat je er maar veel plezier van mag hebben.
Maareh, leg mij als Volkswagenrijder eens uit wat precies een Golf Tee mod is?

Het slangetje waarmee de klep in de uitlaat open staat wanneer je hem afknijpt, in de praktijk door afbinden met een tiewrap of een Golf Tee( dingetje waar de Golf bal opstaat in de green) erin te duwen.

Bedankt voor de leuke reacties!
 
Nooit verwacht dat ik een z4 zou gaan waarderen, daar ik het normaal 1 van de mindere uitvoeringen vind. Maar deze is wel errug dik!!! idd een naamloos houdertje erop en misschien paar cm verlagen zodat de het allemaal wat strakker aansluit??

Enjoy!
 
Proficiat mooie wagen, ook de Tee mod is geweldig. Vooral bij het terugschakelen, BAM BAM hahaha heerlijk, ik ben er aan verslaafd en zet het raampje op een kier als ie dat doet. Klinkt als :-"
 
McShine;347215 zei:
Het slangetje waarmee de klep in de uitlaat open staat wanneer je hem afknijpt, in de praktijk door afbinden met een tiewrap of een Golf Tee( dingetje waar de Golf bal opstaat in de green) erin te duwen.

Oowkeeee, en dat doet?
 
Meer lawaai maken. Zo zit er in de aston ook een klep in de uitlaat, boven de 3000 toeren gaat deze open en komt er meer lawaai.