• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zadel schoonmaken

erikjeeh

Detailing rookie
24 mrt 2012
1.000
0
Heren,

Mijn zadel van mijn nieuwe z1000 bevat een aantal vlekken. Het zadel is grijskleurig. Deze zou ik graag willen schoonmaken mbv bijvoorbeeld een extractor. De vlekken gaan er niet uit met een normale wasbeurt

Is iemand in omgeving oosterhout/breda in bezit van de benodigde middelen om dit te kunnen doen? Aangezien ik zelf niet in het bezit ben van een extractor.

Groetjes,

Erikjeeh
 
Origineel of vervangen, gesloten structuur of een geperforeerde bovenlaag ??????
Helemaal open zal de structuur niet zijn, dan heb je een natte kont na elke regenbui :roll

APC moet kunnen
 
Ik vraag me af of het met een extractor zal gaan, maar je bent welkom om het eens bij mij te komen proberen. Anders heb ik nog wel wat andere middelen staan.
Stuur maar even een PM, dan wisselen we wat gegevens Erik.
 
Zo van de foto te zien lijkt het me geen stof of suede zadel?

Wellicht eens een close-up maken?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Heren,

Hierbij twee foto's van het zadel van mijn Kawasaki Z1000. Nogmaals, precies wat voor materiaal het is weet ik niet.

img0271xz.jpg


img0272yj.jpg



Iemand die hier een gok mee wil wagen?:schaam
 
Vandaag mam's d'r auto eens een klein beetje gefatsoeneerd.

Morgen is de motor aan de beurt :heart_eyes: Heerlijk zo lekker in de vakantie lekker poetsen.
 
Vandaag de APC van PB gebruikt op de achtervelg van mijn Kawa Z1000. minuutje in laten werken, en kon al het vuil er zo af spuiten! Daarnaast de tip van Blackpassat toegepast op de vlekken van mijn zadel! Eerst de delen met APC gereinigd. Daarna met een klein beetje groene zeep en ontdaan van alle vieze zwarte plekjes.

Thanks voor alle tips!:)^

Zal eens kijken of ik morgen een foto kan schieten als eindresultaat ,^^