• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zal me ook ff voorstellen

Carspotter

Detailing addict
27 sep 2011
64
65
noord holland
Hallo allemaal,


Ga me nu eindelijk op de juiste plek van dit forum voorstellen.
Ik ben Ruud uit IJmuiden. Ben eigelijk via google hier terecht gekomen omdat ik op zoek was naar
de nodige poets en polijst middelen.
Vond t ook heel fijn om te kunnen lezen hoe de bevindingen zijn van andere gebruikers van deze producten.

Ben op dit moment bezig met prof. spotrepair.
Door dit soort reparaties uit te voeren komt polijsten heel vaak voor.

Ik kom hier niet om reclame te maken maar vind t wel leuk om mensen evt tips te geven.
Vragen staat immers vrij.

Ben zelf wel een audi fanaat.
 
Welkom!

Een tip die ik een keer van een spotrepairder heb gekregen was dat je een klein krasje dat overblijft na het uitdeuken van bv een parkeerdeukje beter kan laten zitten. In ieder geval niet (zeer) lokaal proberen weg te polijsten. Hij zei, ik kan wel m'n best doen dan krijg ik hem wel weg maar dan heb je straks een zeer gladde plek in het lichte sinaasappeleffect van de originele lak...


Carspotter zei:
Ben zelf wel een audi fanaat.
Dat is hier geen voorwaarde hoor:weetniet
 
Dat is natuurlijk wel enigszins waar.
Niet iedere spotter doet hetzelfde.
is de kras alleen in de blanke lak?

je kan m iets opvullen waardoor die sneller is weg te polijsten.
wel 2k lak gebruiken word snel hard en is dan ook sneller en beter te polijsten.
 
Hallo,

Welkom op het forum!!

Heb je ook foto's van je audi?? of lees ik dat verkeerd en heb je nog geen wagen?:-b

tips en trucs kunnen we natuurlijk altijd gebruiken, hopelijk hebben we deze niet al te veel nodig :ja

Danny
 
Welkom op het forum!

Spotrepair? Ik had al een vermoeden bij je reply in mijn afzuigkast-topic...

Nu is het hek van de dam, verwacht je maar aan een PB vanavond met een boel vragen ,^^