• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zelfbouw detailerbag

BMWim

Detailing rookie
10 mei 2010
247
0
37
Laatste keer dat ik voor iemand een auto ging doen bij de persoon thuis had ik 1 doos en 3 emmers vol materiaal bij. Maar die emmers had ik natuurlijk nodig. Nu is mijn collectie nog uitgebreid met een DAP500 en bijhorende pads (en doeken op termijn) dus nu heb ik nog meer mee te nemen. En ook als ik gewoon thuis bezig ben is het vervelend om zo vaak op en af te lopen.

Ik dacht eerst een detailer bag aan te schaffen omdat je dan mooi je flessen kan schikken, maar een kameraad kwam met een goed idee. Een bierbak.

Nu heb ik alleen maar de klassieke 24*25cl staan en daarin passen 473ml flessen nipt. Volgens mijn maat zouden de 33cl flesjes groter zijn en zou zo'n bak ideaal zijn. Als je er dan nog eens een aantal schotjes uithaalt zodat je ook literflessen kwijt kan is het af.

Kan iemand bevestigen dat een bierbak 24*33cl grotere vakjes heeft waar de 473ml flessen goed in passen? Misschien voorstellen voor andere dingen? Ga geen bak aanschaffen als het niet beter past.
 
Gewoon een bak duvel soldaat maken en passen.

Vermoedelijk zijn er hier nog wel liefhebbers die willen komen helpen met die bak asap leeg te krijgen. :party: :-& :-&
 
Dat was wel te verwachten ;) . Mijn probleem is dat ik momenteel zo geen bakken heb staan en dus niet weet of dat past. Als iemand dat even kan proberen gewoon? Waar dat halve liter bussen goed in passen?

Via familie kan ik eventueel wel aan lege bakken geraken maar ik moet eerst weten welk formaat. Iets makkelijker omdat ik zelf geen alcohol drink.
 
Heb net even voor je geprobeerd.
Heb hier thuis nog een krat Grolsch 33cl staan.
De vakken in dat krat zijn ongeveer hetzelfde als die van een 30 cl krat.
Dus dat scheelt haast niks. Misschien dat de 50 cl beugelkratten beter zijn,
maar die heb ik niet staan helaas.
 
Maar de flesjes passen vlotjes zonder wringen?
Bedankt om te proberen