• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zelfde pad in 1 detailbeurt

Samz

Detailing addict
14 apr 2010
147
65
De bestelling is bijna klaar maar wilde toch nog even iets checken.

Bestelling is de DAP500 V2 CCS Starterspakket:

Nu de vraag:

Kun je een pad na gebruik van bijvoorbeeld SSR2 gebruiken voor SSR1 dmv alleen even uitspoelen of moet ik de pad echt helemaal reinigen met de nodige reinigingsmiddelen?
Zelfde voor de zwarte, als ik deze heb gebruikt voor PB Professional Polish, kan ik daarna snel uitspoelen en PB Black Hole gebruiken?

Of kun je beter wat meer geld uitgeven en bij de bestelling een extra pads bestellen. Indien dat het geval is, wat zou ik dan het beste erbij kunnen bestellen, extra zwart of misschien een rode en of groene?
 
Het gaat wel als je ze goed reinigt. Pads verzadigen ook tijdens het polijsten, dus je moet ze zowiezo reinigen.

Maar bespaar je de moeite en koop er wat extra.

EDIT: neem gewoon een extra witte, licht groene en een zwarte. = Altijd safe ;)
 
Ik zou persoonlijk meerdere pads nemen,want als je je pad spoelt kunnen deze doormiddel van het water de compound korrel afbreken dus de compound doet minder zijn werk(verdunnen)ik zou maar meedere pads bestellen heb zelf van alle kleuren minimaal 4 pads
 
Op de pad zetten en ronddraaien met de hap ( goed vastzetten anders een UFO signalering aan je broek )
 
mk-us zei:
Op de pad zetten en ronddraaien met de hap ( goed vastzetten anders een UFO signalering aan je broek )
Even een emmertje erbij en je dap hierin houden, je pads zijn zo droog en je kan weer verder gaan:rules