• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zoals het hoort.

Dimi

Detailing rookie
10 jun 2010
73
0
Bijdeze zal ik mij even voorstellen zoals het hoort :-"

Ik ben Dimitri, rij een rode volvo V40 die ik hopelijk weer echt rood ga krijgen :grinning:

Heb een tijd terug via een ander forum (volvo40forum) een poetsmeeting gehad en daar al aardig aangestoken met het poetsvirus. Ik heb daar het een en ander gezien waar ik me nu af en toe nog over verbaas 8-())
Ben daar bezig geweest met de dap500 en wat andere spullen, wat werkt dat super zeg. Nog bedankt daarvoor Marike :)^
Zo doende eigenlijk ook hier een beetje terecht gekomen om allerlei info in te winnen.
Maar wat een info hier zeg, pfffffff daar krijg je vierkante ogen van ,^^
Ik hoop dat ik het hier net zo leuk en gezellig ga vinden als op het andere forum :party:
Hier nog even een foto van een ongepoetste auto.
DSC02171.JPG

En even een foto van een gepoetste motorkap, deze is gedaan op de poets meet met spullen van Marike (dap500 en monello) :)
DSC02681.JPG


Ik hoop dat jullie zo genoeg weten ,^^

Groet,
Dimitri
 
Welkom Dimi,

Heb je al een waslijst gemaakt of kom je een keer bij mij langs :)^
In ieder geval succes met lezen hier er staat genoeg leesvoer.

Gr.Berkant
 
Dank allemaal voor het welkom :)

En zoals Berkant al zei, een hele gewone V40 :grinning:

@Berkant, lijstje heb ik al en gaat ook heeeeeeeel snel bestelt worden :)^ Langs komen kan dan natuurlijk ook nog :ja

@RedCat, gelukkig is hij nog niet zo erg als de 850 die ik gehad heb, die was idd rose :(
 
Hai Dimitri,

Jij ook hier? Wat glimt die motorkap toch mooi he? Wel even een edit : Ik heb de motorkap gedaan met de PRO900 en daarna ben jij er achteraan gegaan met de DAP500. Wel inderdaad de Monello. Kijk uit voor je lijstje. Voor je het weet is hij veel te lang en heb je er (weer) een verslaving bij. Veel leesplezier!!!