• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zoekopdracht VET maken

Leonneke

Detailing addict
29 nov 2008
639
68
60
Waalre
Ik gebruik de zoekfunctie al meerdere malen:

Na het intikken van een opdracht, druk ik op zoeken.
Zou handig zijn als de opdracht daarna, in alle topics, vet gedrukt naar voren komt of in een andere kleur naar voren komt.

Zo hoef je niet telkens heel de tekst per topic door te spitten om bij je zoekopdracht terecht te komen ........

Greetz Leonneke
 
Paultjuh zei:
ik gebruik altijd CTRL+F en typ dan in wat ik zoek
vind ik nog makkelijker dan vet gedrukt

Hoi Paultje;

Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel.
Ik bedoel dat de resultaten van de zoekopdracht zelf zichtbaar zouden moeten worden in de gevonden onderwerpen ( dus in het tekstveld bijvoorbeeld ) .....

Greetz Leonneke
 
ja, ik snapte je wel
maar ik zoek ook nog weleens via google, dan kom je op een forum terecht met heel veel reply's
dan werkt CTRL F makkelijker omdat je dan niet de hele pagina over hoeft te scrollen opzoek naar het in kleur gemaakte stukje tekst

1 keer op CTRL F, woord intikken en laten zoeken, staat die altijd onderaan de pagina als eerste zin, tenzij het al in het bovenste stuk tekst staat natuurlijk

wat ik ook denk, als je alleen maar de woorden op laat lichten dat de rest van de stukken tekst minder gelezen worden terwijl daar ook tips kunnen staan of het is verkeerd getypt

stel je zoekt iets over kleien
de 1 gebruikt het woord klei, de ander clay
 
Leonneke zei:
Ik gebruik de zoekfunctie al meerdere malen:

Na het intikken van een opdracht, druk ik op zoeken.
Zou handig zijn als de opdracht daarna, in alle topics, vet gedrukt naar voren komt of in een andere kleur naar voren komt.

Zo hoef je niet telkens heel de tekst per topic door te spitten om bij je zoekopdracht terecht te komen ........

Greetz Leonneke

Zou idd. handig zijn zeker bij een lang topic. Als ik het goed begrijp zit deze optie ook in de Google toolbar.