• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zuiderbuur meldt zich aan ...

BC911

Detailing chief
Tester of Bling
12 apr 2011
418
75
Hallo allemaal,

Zal me bij deze maar even deftig voorstellen voor ik jullie met m'n vragen rond de oren begin te slaan :grinning: . Ben dus afkomstig uit de buurt van Antwerpen en zoals de meesten onder jullie helemaal gek van het poetsen van wagens. Voorlopig blijft het allemaal nog bij het wekelijks grondig wassen van de wagens, maar één van de oudere wagens zou eens grondig onder handen genomen moeten worden. (een laklaagje van 27jaar met de nodige krasjes) Vandaar dat ik me ook hier een beetje ga verdiepen in het polishen en dergelijken.

Indien jullie nog zaken willen weten, dan hoor ik het graag.

Groeten, Bert
 
De auto die echt eens onder handen genomen moet worden is een Porsche 924 (bruin). Is steeds keurig ondehouden door vorige eigenaars, maar op die leeftijd kunnen er al wel eens wat swirls en krasjes inzitten ... Verder regulier onderhoud van de rest van het wagenpark.
 
Welkom!
Die foto is achter mijn hoek genomen, aan Park West ...
Ben je ook van daar ?
Altijd welkom, om een beetje raad en daad.
Groetjes Mini.
 
Foto is inderdaad getrokken op de parking voor Park West. Woon zelf ten noorden van Antwerpen, maar m'n schoonmoeder woont daar en de wagen stond eerst daar gestald wegens verbouwingen. Alvast bedankt voor het aanbod, ik hou het in m'n achterhoofd.
 
Mooi,misschien zien we mekaar wel op de mini meeting in Antwerpen.
Ik geloof dat er een datum vastligt eind mei.
 
Hehe, het zou de eerste keer zijn dat we met wat Vlamingen afspreken van het CC forum. Al ken ik der wel een paar persoonlijk, collega's namelijk.
Iemand op het werk raakte al een aantal jaar geleden besmet met het 'detailvirus' en heeft der ondertussen al een paar 'besmet', waaronder ik.
Ma ja, je doet der geen vlieg kwaad mee, enkel je budget, als je niet oplet met bestellen...:-"