• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zuinige sprayer

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
1.734
173
Duiven
Aangezien ik de poorboys flessen i.c.m. spray en wipe nog al onzuinig vind bij deze de vraag:
welke fles verneveld er heel fijn en werkt zodoende zuiniger dan de poorboys fles ?

Ik heb weleens gehoord dat hiervoor een huis tuin en keuken fles wordt gebruikt van b.v. glasex.
Welke detail merken hebben nog meer geschikte flessen ?
 
Ligt niet aan de flessen maar aan de sprayer ;) Heb je de blauw/witte sprayer? De kop kun je verdraaien om de straal in te stellen, je kunt ze heel fijn laten nevelen als het moet. Ik gebruik zelf sprayers van de groupbuy van vorig jaar. Zeer fijne sprayers.
 
Inderdaad , vindt de PB sprayers ( de wit/blauwe ) fijne sprayers.

Heb ook die van de groupsbuy van vorig jaar.Maar deze vinden de APC niet zo fijn , heb er al meerdere gehad die gingen lekken bij het pompje.

Ook de spraykop die op de Monello Perfetto zit vindt ik fijn , alleen jammer dat daar de kop glad van is zodat die wat lastiger is te verstellen als je wat vettigge/natte vingers hebt.
 
Gloria handspuitje
Kost wat meer maar heeft dual action
Spuit zowel bij knijpen als bij loslaten en dat ook nog heel fijn geneveld
 
Die blauw/witte inderdaad. Als je ze op fijn vernevelen zet moet je mijn inziens wel erg hard knijpen.
Ik zoek dus een sprayer die 1 stand heeft en daarmee heel fijn verneveld, zonder dat ik naar de juiste afstelling moet zoeken.
 
dan kun je waarschijnlijk lang zoeken.
Leg je gewoon neer bij het verbruik van de spray, het is een verbruiksproduct!
Het gaat niet om hoe zuinig je het gebruikt, hoe zuiniger je het gebruikt, hoe minder de prestaties!
 
Ik zou me er ook niet te druk om maken, en dan die je toch gewoon ipv 10 keer sprayen, spray je maar 6 keer, dan ben je er ook $$)