• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwaai zwaai zwaai

JasonX

Detailing rookie
20 jul 2015
6
0
44
Goedemiddag beste mensen,

Ik heb net een plaatsje geclaimd in de forumdatabase maar dat was natuurlijk onder een naam die mijn ouders niet gegeven hebben dus daarom maar even dit bericht.
Eigenlijk ben ik Pascal, op moment van schrijven 36 jaar en woonachtig in Leiden. Ben in bezit van een Subaru Impreza uit 2004 en die kan wel wat verse glans gebruiken weer. Derhalve deze kruistocht in de wereld der detailing.

Vergeef me dus als ik domme dingen vraag of glazig kijk bij je zorgvuldige uitleg :-"

conv_2352.jpg
 
De intercooler die normaal onder de luchthapper ligt, is door de vorige eigenaar naar voren verplaatst en daarmee ook allerhande buizen verlegd. Ben zelf niet technisch dus ik geloof het allemaal haha ;)
 
JasonX;n426515 zei:
Vergeef me dus als ik .... of glazig kijk bij je zorgvuldige uitleg :-"

Tjsa, dat is het risico als je de webcam inschakelt (anders zou niemand die glazige blik zien) :D

Welkom Pascal, en ik denk dat je voorlopig genoeg te lezen hebt. Ik zou zeggen begin bij de verschillende stappenplannen (handmatig en /of machine)
 
Welkom, blijft een gave kar zo een impreza. Als je je wat inleest op het forum zal je veel te weten komen en als je vragen hebt stel ze maar!
 
Dank allen voor het warme welkom, I feel all fuzzy inside!

Ik heb me redelijk ingelezen op de benodigde spullen en een stappenplan opgesteld. Nu wat meer richten op de daadwerkelijke handigheidjes voor de uitvoering.

Cordoba;n426539 zei:
Tjsa, dat is het risico als je de webcam inschakelt (anders zou niemand die glazige blik zien) :D

Webcam zal ik dan moeten bijstellen, sinds MSN staat die lager w^^w

Maupie00;n426561 zei:
Welkom pascal, mooie subaru, een echte sti??

Dank je en nee helaas, de vorige eigenaar heeft de stickers erop gekledderd. En ach, mooi roze is niet lelijk.
 
Ah oke, de stickers staan niet verkeerd.
dacht alleen dat enkel de STI de luchtinlaat daadwerkelijk onder de luchthapper had maar twijfelde vandaar mijn vraag ;)