• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwaar verwaarloosde bumper-en stootstrips Ford Fiësta

Flerflep

Detailing rookie
21 dec 2011
74
0
Hallo,

Mijn vriendin heeft vandaag in mijn afwezigheid (was op de 5-stappenclinic) een Ford Fiësta gekocht.
Leuk autotje maar ik heb het idee dat of de vorige eigenaar of het garagebedrijf van poetsen geen kaas gegeten hebben:-&..

Er zitten allemaal zwarte strepen op en enkele druipers maar het is geen verf, ook zit er nogal was wax/polijst residu op de trims etc.
Iemand enig idee waarmee je dit het beste kan verwijderen?
Hieronder de foto's:

20120310181810.jpg


20120310181825.jpg


20120310181842.jpg


Hoor het wel!
 
Reinigen met APC 1:20 icm een borsteltje en afwerken met Poorboys Trimrestorer.

Anders reinigen met Pre Wow icm borsteltje en afwerken met Black Wow.
 
APC+melamine spons (wel eerst proberen op een onopvallend stukje). Ik heb laatst ook nog iets gelezen over Prof. polish op het forum.
 
Of de Dodo Juice Supernatural Trim Sealant.

Heeft meer dan 1,5 jaar erop gezeten en zag er nog steeds mooi uit, geen omkijken naar gehad. Zeker zijn geld waard.
 
Inderdaad slordig gewerkt en trims niet afgeplakt tijdens het polijsten.

Zoals hierboven beschreven reinigen met verdunde APC om de zwarte delen te reinigen.
Daarna (wel) netjes afwerken. Die druppels zijn echt van veel te dik opgebrachte meuk.