• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte spikkels

passatb7

Detailing rookie
5 jun 2013
19
0
Iemand een tip om de zwarte puntjes die nu na een jaar op de velgen van mijn Audi a3 Limousine zitten kan verwijderen? En ook eventueel en een goede borstel om de binnen en buitenkant van de velgen goed te doen in alle hoekjes en gaatjes? Bedankt!
 
Dan ga ik die bestellen, moet ik naast dit ook nog een andere velgenreiniger hebben? Die van mij is bijna op
 
Ik gebruik zelf geen andere reinigers... Een sopje is voldoende!

Maar dat komt omdat ze goed beschermt zijn.

Ik zal je ook aan raden een goede velgenwax te gebruiken... Dat maakt het leven een stuk makkelijker ;)
 
Zluytr;n433453 zei:
Ik zal je ook aan raden een goede velgenwax te gebruiken... Dat maakt het leven een stuk makkelijker ;)

Dit is iets wat mij de laatste tijd ook wat meer interesseert. Smeer nu tijdens het waxen van de auto ook wat Collinite 845 op de velg, maar heb soms het idee dat een velgenwax een nét wat andere samenstelling heeft om het grovere vuil goed te weerstaan.

Kun je een bepaalde velgenwax aanraden die het beter zou doen als 845..? (Althans, als mijn idee überhaupt wel klopt)


Greetz
 
Ik smeer 3 lagen PB Wheel Sealent op mijn velgen.
Velgenborstel, microvezelspons en sopje, maar meeste komt er al af met foam en HD.
 
Ik ben het 99% van de tijd met Ivo eens.... Maar ik vind de Wheel Sealant van PP het toch een heel stuk beter doen dan 845 hoor!

Als je dit in 3 lagen aanbrengt als aanbevolen dan heb je echt een hele goede bescherming!

Natuurlijk is Rim een overtreffende trap! Maar ook wel een goed stukje duurder! Kost toch een 10tje of 4 om 4 velgen een laagje te geven.... Als je 1 potje van PP koopt kan je een goed tijdje vooruit en is een stuk goedkoper.

Cancoat doet het ook heel goed op velgen! (Vind ik)