|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Nadat ik vandaag de Ibiza had gefoamd en gewassen had ik nog wat tijd over. Het ruitje van mijn onlangs gekochte E36 cabriolet was erg dof, ondanks de verdere nieuwstaat van de auto.. Ik was eigenlijk van plan om het te vervangen, dit vervangen kost ongeveer 250,- maar ik had zoiets van als ik heb toch ga vervangen kan ik net zo goed nog een trucje uitproberen. Dus ik had de DAP en de fles SSR 2.5 icm de oranje pad al vast, toen ik toch maar eerst even een lichtere combinatie ging proberen, de SSR1 icm de witte pad. Bleek dat even een goede beslissing, de SSR 2.5 was helemaal niet nodig en ook nog eens 250,- en een hoop prutswerk om het nieuwe raam te monteren uitgespaard, check de onderstaande foto's inclusief 50/50's... Mijn excuses voor de slechte foto, heb momenteel alleen nog maar mijn iPhone hiervoor. Ervoor foto:  Lijkt trouwens nog niet zo heel erg, maar met de zon erop was hij heel erg dof.  De Ibi :  De Ibi :    Eindresultaat en gebruikte produkten:  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Hulde, Ook deze duidelijk en mooi beeldmateriaal Dankbaar materiaal zo'n ruitje. Ik ben heel benieuwd naar het tempo van de veroudering Ik heb 2 triumph Spitfire's die vooral van de zon (UV) dof werden. Ze staan nu binnen (wacht op restauratie) maar ooit..... Misschien wel een beetje vertekend beeld met zo'n blinkende Seat als achtergrond Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Noord Holland
|
Vraagje: wat was je plan van aanpak m.b.t. de standen van de dap, het aantal run's en de hoeveelheid SSR die je gebruikt hebt?
|
|
|
|
Gelukkig heb ik altijd een vaste stand icm SSR1 op Wit anders had ik het niet meer geweten. Stand 3-4 op de DAP500, 2 runs , drie druppels per run.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
 Wat een resultaat zeg! Waar zouden we zijn zonder de DAP en polijstmiddelen? Toppie!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Thx! echt top!
en dan heb je de binnen en buitenkant (ga ik vanuit) behandeld ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2010 Locatie: Lommel, Belgie
|
Ik zie geen foto`s,hoe kan dit?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ligt aan je pc?? hier doen ze het prima as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Mike M3 schreef:Thx! echt top!
en dan heb je de binnen en buitenkant (ga ik vanuit) behandeld ?
Nee alleen de buitenkant. De binnenkant is niet dof (Auto heeft pas 90.000km gereden en een hardtop zat erbij.
|
|
|
|
Vriend van mij heeft een cabrio, 14 jaar oud en 34.000 op de teller, altijd binnen gestaan en word alleen met mooi weer gereden, auto staat het hele jaar onder een mooie zijden hoes, toch is het ruitje verweerd, dus vind het wel een uitdaging om jou truc eens te proberen…
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009 Locatie: Zoetermeer
|
ziet er top uit man, weet ik gelijk hoe ik hetachteruitje van de golf 4 cabrio van m`n vrouw kan bewerken, tnx....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
DAPpere DoDo schreef:weet ik gelijk hoe ik het achter-uit-je van de vrouw kan bewerken as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Als je je dan aan de regels houd blijft het slechts bij de buitenkant, de binnenkant is niet dof
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,331 seconden.