• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

Hahaha! Zelfs Dennis (Dibbuz) hier zit helemaal te stuiteren omdat hij wil dat de Skull Candy online gaat zodat hij kan bestellen! Maar ook hij weet niet wanneer we 'm online gaan zetten....het is echt Top Secret! ]d~^
 
Als ik hem bemachtig en hij komt ooit op dan krijg jij het potje mk-us! Weer eentje voor je collectie!
 
Helaas heb ik geen lege panel potjes meer mk-us. Je had van mij de SNII gekregen. Die heb ik nu ook in de grote pot.

Ik moet zo weg, maar wil niet weg! Wil hem hebben!!! Please zet hem online na half 10! :p
 
Goeie G@d, het is dat Tim zo verstandig is om dit via het net te verkopen en niet direct in de shop. Ik krijg al visioenen van forumleden die in tentjes voor de deur bivakeren om een van de 33 potjes te bemachtigen:D

In ieder geval veel succes voor degene die een potje willen bemachtigen:party:
 
Iemand de tip op welke pagina ik het zou kunnen vinden?
bij nieuwe produkten
bij de waxen (harde neem ik aan)
onder de dodoprodukten op het merkenoverzicht??

zuchtttttttt

Owh en de internetsite op mijn werk raakt ook overbelast :grinning:
 
Tja Rény, dat zal iedereen wel willen weten. Misschien doen Tim en zijn kornuiten het een beetje verstoppen op de site en moet er flink gezocht worden eer dat het gevonden kan worden.
Zal heel wat vierkante ogen opleveren de komende tijdrofl

Een echte "cliffhanger" dus.
 
Volgens mij telt dit forum leden genoeg om dmv een beurtrolsysteem de webshop permanent in de gaten te houden....iemand vrijwilliger om de eerste wacht te houden? :grinning: