• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

Ok. Ik ging er niet van uit dat iedere koper z'n aanwinst zou melden. En de eerste 10: Da's van 40 minuten terug...... :-b
 
tamer zei:
Hoge wiskunde in dit topic Hans:D

Wacht maar tot je de prijsvraag uit moet rekenen.
Ik heb al een sterk vermoeden, maar ik bestel 'm niet w^^w

Hans

Edit; Mk-us heeft een voorsprong want die weet wat een leeg pannelpotje weegt.
 
allemaal leuk enzo, leuk ook dat carclean hieraan meedoet, maar 17,5euro voor je auto 1 maal te waxen?
sorry het is al een heel dure hobby en dit gaat erover :no
ik hoop alle kopers heel veel plezier met hun potjes,
en ik zie de reviews wel verschijnen he :party:
 
Staat ook in de toelichting bij de Soft Four;

Elk potje is voldoende om ongeveer 3 lagen wax aan te brengen op een middelgrote auto.

Hans
 
Acc_Focus zei:
allemaal leuk enzo, leuk ook dat Carclean.com hieraan meedoet, maar 17,5euro voor je auto 1 maal te waxen?
sorry het is al een heel dure hobby en dit gaat erover :no
ik hoop alle kopers heel veel plezier met hun potjes,
en ik zie de reviews wel verschijnen he :party:

Zo'n limited edition is toch wel geinig vind ik. Ik heb 'm zeker niet nodig maar het is nu ook weer geen rib uit m'n lijf dussss...

Ach ik ben misschien (te) gevoelig voor dit soort acties... ,^^
 
Acc_Focus zei:
allemaal leuk enzo, leuk ook dat Carclean.com hieraan meedoet, maar 17,5euro voor je auto 1 maal te waxen?

Ik ben wel heel benieuwd hoe je erbij komt dat je hier maar 1 keer je auto mee kan doen? Bovendien, ik denk dat het potje redelijk is qua prijs. Een Supernatual 2 panel pot is duurder, niet limited en je maakt bij deze kans op de Skull. :ja
 
@pinomerta: je kan er gewoon niet tegen dat je na een half uur jezelf wijs gemaakt te hebben dat het echt duur is....maar je het toch wil....en het maaaar 17 euro is..... er iemand van hetzelfde idee is en je begint te twijfelen? hehehehehehe
heb vroeger ZOVEEL keren in die situatie gezeten :ja pc onderdelen van 500+euro's(tot 1000+euro) en dan maar proberen jezelf wijs te maken dat het allemaal niet zo overdreven is....... :heart_eyes:
maar daar is het ook een hobby voor he :party:

soit.... dus aan iedereen have veel fun ermee :ja ik hoop dat hij niet naar dode mensen ruikt(zou nochtans een coole aanvulling zijn :party: )

ow en
(panel pots zijn normaal gesproken voldoende om een keer of wat een hele auto in de wax te zetten)
dus daarvan kwam mijn opmerking he staat letterlijk op de cc website

**edit** een keer of wat..... bedoel je toch mee 1 keer en nog een klein stukje? :rules