• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Planning
26 september: uiterste bestelmogelijkheid
28 september: het verschuldigde bedrag dient uiterlijk op mijn rekening te staan
29 september: operatie (1 oktober weer thuis)
2 oktober: plaats ik de bestelling, mensen die dan nog niet betaald hebben doen niet meer mee met de groupbuy
 
GTI-R zei:
enkele dagen geleden ook een bestelling gemaild..

maar helaas nog niks gehoord,is het goed aangekomen?

mvg
Ferry
Je staat in de spreadsheet, heb je bestelling verwerkt. Stuur je zo dadelijk even een mailtje.
 
Zo bestelling is eruit:

5 x 500ml fles + 5 x sprayer € 9,00
10 x 1000ml fles + 10 x sprayer € 20,00
5 x losse sprayer € 8,75
1 x verzendkosten € 5,00
Totaal € 42,75

Nu maar afwachten! :grinning:

P.S. Nogmaals top dat je deze taak op je wilt nemen!!! :)^
 
Binnetie zei:
Is het al bekend wie er in Zoetermeer het afhaaladres wil zijn? Dan kan ik de totaalkosten per deelnemer berekenen.
Wat ik ook kan doen is standaard bij iedereen de verzendkosten berekenen en deze later terug te boeken wanneer zendingen bij elkaar in kunnen.
Ik ben bereid..
Het kan zowel bij mij op kantoor (stadshart) worden afgehaald als bij mij thuis prive (driemanspolder).
 
Mark1986 zei:
Ik ben bereid..
Het kan zowel bij mij op kantoor (stadshart) worden afgehaald als bij mij thuis prive (driemanspolder).

@ Binetie..
Als Mark1986 hiermee instemt mag mijn bestelling naar hem toe dan hoef ik niet naar Berkel te rijden.

@ Mark..
Even adresgegevens pmen? telnr is ook handig denk ik.
 
@CTR je hebt een PM


@Binetie..
Mijn afleveradres (Denemarkenlaan) = kantoor.. zo worden de producten altijd in ontvangst genomen ;)
 
CTR-Asch zei:
@ Binetie..
Als Mark1986 hiermee instemt mag mijn bestelling naar hem toe dan hoef ik niet naar Berkel te rijden.

@ Mark..
Even adresgegevens pmen? telnr is ook handig denk ik.


Same for me!
 
@Binnetie:

Heb eergister een bestelling geplaatst maar nog geen mail ontvangen, zou jij deze nog kunnen bevestigen, anders wordt optijd betalen een beetje lastig! ;)
 
Hoeveel belgen doen mee aan de groupbuy?

't wordt pas interessant voor mij (als Belg) als er enkele meedoen.
 
Eerste pagina tweede post, overzichtje ??
Edit; geen zichtbare vermelding van of ACC Focus of Peerlancia ....

Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.