• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Je moet toch ergens beginnen

Tnx.

Het komt zeker niet van een thuiswinkelprogramma. Ze zijn van 303 Car Care. Lijkt me wel serieus. We zullen zien of het werkt.
De DP Extreme Foam is ook besteld. Het lijkt net scheerschuim, haha. De verkopende winkel in de US rekent niet eens verzendkosten. Benieuwd of dat goed gaat ;)
 
Bartjebart zei:
Tnx.

Het komt zeker niet van een thuiswinkelprogramma. Ze zijn van 303 Car Care. Lijkt me wel serieus. We zullen zien of het werkt.
De DP Extreme Foam is ook besteld. Het lijkt net scheerschuim, haha. De verkopende winkel in de US rekent niet eens verzendkosten. Benieuwd of dat goed gaat ;)


Das wel hele dikke blubber, wel zonde dat 70% na 4sec op de grond ligt ben benieuwd wat de reiniginskracht is!

Dat klinkt goed geen verzendkosten! Hopelijk dat je geen inklaringkosten hoeft te betalen vanuit de USA.
 
Ook niet gezien hoeveel ml er in zit ;)
Maar stiekem wel benieuwd naar de gratis-verzend-winkel ( PM mag ook )
 
Eerst maar eens zien of de verzending gratis blijft, of dat ze toch nog met een mailtje komen dat er een fout in het systeem zit ;)
Het is niet echt goedkoop met 18 dollar voor een liter. MAar ik ben een beetje een foam-fan:schaam

En het is inderdaad dikke blubber, maar die gast spoot er gewoon veel te veel op. In een ander filmpje gebruikte iemand een 1:10 oplossing in de foamlans-fles met een vergelijkbaar resultaat. Ben dus erg benieuwd!:ja
 
Met het heerlijke slechte weer en mijn eerst echte vrije middag in weken maar besloten om alles uit de kast te trekken (letterlijk....
en te fotograferen ;)
Er is nog 1 bestelling onderweg vanuit UK en er staat nog 1 in de UK in de planning en 1 dikke bij CC. De vandaag gemaakte foto's zijn dus zeer binnenkort al weer achterhaald ;)

De collectie:
coll03.jpg

In het midden van de foto, bovenop de doos v.l.n.r:
- Autobrite mild clay, DJ Born Slippy refill, met erachter de verdunde versie in spuitfles
- Wolfgang Black Diamond Tyre Gel
- PB White Diamond
- PB EX-P
- PB QW+
- PB QD+
- PB Bug Squash puur met erachter de verdunde versie in spuitfles
- 4 Eurow terry cloths (+ 6 niet op foto), een ramendoek (+ 1 niet op foto) en de PB bug-mesh MF doek

Voor de doos v.l.n.r:
- Monello rode handpad, ovaal x4
- el cheapo foam applicators x12
- Meguiars foam applicator pad (+1 niet op foto)
- blauwe tyre gel applicator (+ 1 niet op foto)
- Monello concorso handpad x2 (de verkleuring is te danken aan Eurow double shag pile MF doeken. Voorgeweekt en gewassen toch nog afgeven...]-0 )
- el cheapo MF applicators (3 verkleurd dankzij de Eurow doeken)
- Valma harsverwijderaar
- Provision Rain Clear en Fog Clear
- Foamlans + klein flesje
- SSF + wax
- SSF citrus
- SSF (5L en ongeveer een liter in een wat handigere doseerfles)
- Meg's Glass Cleaner (+ 1:10 in spuitfles)
- Wolfgang Auto Bathe (en 500mL in transparant flesje, vind dat er persoonlijk wel chique uitzien)
- PB APC (+ 1:30, 1:15, 1:15 met foamer, 1:5 en 1:1 verdund)
- Monello Raffini Spruzzo
- IPA 1:1
- DJ Mellow Yellow
- Sonax velgenreiniger
- Meg's Ultimate dash en trim restorer (valt me tegen, laat een vettige laagje achter)
- Pinnacle MF rejuvinator

Dan voor die 'rij':
- Mother's lambswool wash mitt (op een presenteerblaadje :p )
- Migliore Frutta Blend Wax :)kado :heart_eyes: )
- Collinite 915
- Collinite 476x
- PB Wheel Sealant

Verder nog een hele serie borstels. O.a.: universal lug nut brush, Mother's detail brushes, paardenhaar interieurborstel :)kado :heart_eyes: ), Mother's velgen, banden en wielkast-borstels :heart_eyes:

Niet op de foto, en nog niet vermeld:
- CG Miracle Dryer
- Cobra 600 deluxe MF doek :)kado ) wat een topdoek
- 3x valma MF doek voor het vuilere werk
- GG buckets, + gritguards en DJ stickers
- PB Mega Plush Mitt Large

coll04.jpg

De pads. Verkleuring is op deze foto wel goed te zien. Maar ach, het zijn maar pads ;)

coll05.jpg

De waxjes en WheelSealant :)

coll06.jpg

De opbergkast. De gallons, foamlans en borstels bewaar ik in een aparte doos, die passen er niet meer in.
In de kast treft u aan:
- Spuitfles met water
- Nog een flesje Pinnacle MF rejuvinator
- Een plank met trechters, maatbekers, gallonpompen (onhandige rotdingen, kopen? ;) ) doppen en een spuitfles op reserve.
- Paar litertjes IPA, tuinslangaccessoires en een vaatje met ruitensproeiervloeistof.

Kortom; ik kan nog wel eventjes vooruit met m'n spullen.
Nu ik deze post zo eens overzie is het toch al wel een beetje veel :schaam
 
Die Colli's ga jij niet opmaken HAHA
Een mooie allround verzameling waar je veel plezier aan gaat beleven
 
Damn nette uitbreiding hoor, ik heb zelf ook die el cheapo foampads en moet zeggen dat ze me goed bevallen (zeker voor die prijs).
 
Ho nou!
Rustig aan joh, wat een tempo zit er bij jou in qua bestellingen. Dat gaat wel heel erg hard.
Andersom moet ik wel zeggen dat ik het altijd wel geinig vind om even in zo'n joekel van een verzameling rond te gluren.
 
Sodemieter van nul tot honderd zegt u? Van 8 oktober tot 8 november even een collectie opbouwen zeg. Da's heel geen kattenpis.
 
1e was anderhalve week vóór 8-10 ;) , dus je moet er nog anderhalve week bij tellen :p

Maar idd, het gaat wel erg hard. :schaam Maar ik had mezelf als belongingssysteem bedacht dat ik de winst van mijn fotografie- en ontwerpopdrachten hier aan mocht besteden. En om een auto goed winterklaar te maken heb je wel een redelijk aantal dingen nodig. En als je dan toch bestelt, kun je er net zo goed was voor het aanstaande seizoen bij bestellen. Althans, dat was mijn redenatie :D
En wat kan ik zeggen; de fotografie- en ontwerpopdrachten lopen goed.$$) Leuk, de ene hobby betalen met de andere hobby:ja

Ohja; ik kreeg een mailtje. De gratis verzendkosten waren uiteraard foutief en worden $50,- Op een bestelling van 40 dollar wordt dat uiteraard een annulering van de bestelling. ;)
Had niet anders verwacht, maar wie niet waagt, wie niet wint :p
 
Ik zeg op mijn werk vaak genoeg"gang is alles!!!", nou dat kunnen we van jou ook zeggen he! Mooie collectie al hoor. Zal op zeker heel wat florijnen gekost hebben, maar och een hobby mag wat kosten toch?? :-"
 
Mijn foamcollectie is al aardig compleet zo langzamerhand. Leuk werk dat foamen en leuk om wat exotischere foams te verzamelen. Op een rijtje:
foam.jpg

V.l.n.r: Valet Pro Snow Foam Combo, Valet Pro Ph Neutral Snow Foam, DP Extreme Snow Foam, Autobrite Magifoam, Autobrite Citrus snow foam, Autobrite SSF With Wax, Autobrit SSF, Bilt-Hamber Autofoam en Stjärnagloss Red Snö Foam.

Sommige mensen gaan vier keer per jaar naar een optreden van Jannes, ik verzamel foam. Iedere gek z'n gebrek:p
 
I.p.v. een showdown stond er al wel een Ültimate Foam-Down" op het programma ;)
1 hoofdingrediënt ontbreekt voorlopig; goed detailweer. Het andere belangrijke ingrediënt: een echte, goede hogedrukspuit staat ook nog op het programma. Voorlopig gaat het allemaal nog met een 105 bar Kärchertje. Daar wil ik toch eigenlijk op den duur wel de Nilfisk Pro 150 voor in de plaats hebben...
 
Jij bent de eerste bij wie ik zie dat die zoveel foam heeft, echt apart maar zeker leuk.:ja

Wat moet ik me voorstellen bij de SSF met wax?