• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Je moet toch ergens beginnen

Inmiddels heb ik in ieder geval al wel weer een aantal foams getest en heb ik ook Hyper Wash in m'n collectie. Binnenkort zal er dus wel weer een update komen. Echt een vervolg (als in foam-off 2.0) komt er niet.
 
Het is natuurlijk niet uitgesloten dat ik nog eens een keer een aantal foams tegelijkertijd ga testen. Daarvoor is een goed (lees: groot en vuil) testobject voor nodig. En dan zouden een aantal foams vooraf in aparte flessen klaargemaakt kunnen worden, om ze vervolgens na elkaar op dezelfde auto te testen. De meest interessanten om dan te testen zijn denk ik de SSF, Magifoam, Bilthamber en de Valet Pro Snow Foam Combo de 4 meest interessante middelen, omdat die bij CC te koop zijn.