• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
addy zei:
Ach kan toch gebeuren Jeroen, heb zelf wel eens met Sikkens Service Center gebeld om Sigma te bestellen. Ging ook niet. :D
Maar goed, we gaan voor de gezelligheid. :party:


Ja, dat weet ik wel, maar kom op! wij hebben geen - en ook geen rent in de eerste naam :p \
En anders trek ik wel zelf een oranje gevaarte mee op een karretje :D Nee grapje!

Gezellig wordt het zeker wel, was vorig jaar ook zo met al die mafkezen,...
 
Als met je met je vriend(in) komt moet je dan twee maal inschrijven ? :weetniet

Mvg st508
 
@Redcat, kom je met de Green Pig, dan ben je makkelijk te vinden:)^ (met die andere trouwens ook)
 
Ligt eraan, als de deukendokter zou komen [edit; die kennelijk komt :party:] komt de rooie mee.
Om de groene uit te laten deuken wordt wat teveel van het goede :roll
 
Tsja, hoe herken je de mede forummers. :weetniet
Mijn nickname is wel duidelijk.
Anders t-shirt laten maken met je nickname, het wordt toch mooi weer. :-"
 
Was vorig jaar super en nu zelfs zonder de regen en de wind lees ik.
Gelijk maar ingeschreven:party:
 
BlackpassatJunior zei:
Ik ben ook weer van de partij.
En als je je rijbewijs hebt tegen die tijd mag je zelf sturen, dan ga ik achterin zitten (of zou dat niet mogen als coach?)
 
Vorig jaar was ik er ook, dit jaar ben ik 7 juli al op vakantie.. gaat dit jaar dus aan mijn neus voorbij :ja
 
Ik heb me al ingeschreven en mijn vrouw wil nu ook gezellig mee, hoe kan ik dit nog aanpassen in het formulier? :weetniet
 
Het lijkt me erg leuk om ook te komen, en dan eens kijken wat voor plaats ik haal bij de Best of Shine :D .
Alleen moet ik nog kijken of ik iemand zo gek krijg om mee te gaan, is wel net zo leuk als je 6 uur in de auto zit (heen en terug).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.