• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook aanwezig, samen met mijn broer! We komen of met de quattro of de RS2.
 
]-0 2 weken geleden een kart dag in Gouda besproken.
Nu maar hopen dat er dan s'middags nog wat tijd over is om naar Berkel en Rodenrijs te gaan
 
Jeroen zei:
Parkeer ruimte genoeg, ga ik wel dwars doen, en stop ik mijn alfa precies er tussen in 8d

Prachtig zo'n Italiaanse schone tussen twee van die vette Duitsers ;)
 
Hier gaan we weer naartoe:D
Heb vorig jaar met veel plezier naar dom staan te luisteren haha,
ik moest het op een gegeven moment echt voor gezien houden, was mn vest thuis vergeten en het werd op een gegeven moment wel heel koud.
Maar goed dit jaar zijn de regen en wind afwezig,

Als het goed is is m'n auto rond die tijd ookzo goed als klaar dus denk dat we ook maar mee gaan doen aan de show and shine:)
 
Dat zijn smoesjes he Steppos dat je het koud heb gehad... https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Dodo_Juice_Detailing_Fleece__half-zip__XL_DGFHZXL_101571 w^^w

Maar dit jaar is het lekker weer.
 
Woody zei:
Ik kan helaas niet.
Moeders is jarig dan:party:

In ieder geval veel plezier allemaal!

Gezorgd dat ik er toch bij kan zijn :rules

Met goed weer op de motor:heart_eyes:
 
Soepergrover zei:
Ik denk dat iedereen wel onder de indruk was van PJ. ;)

Komt er op de SDD 2012 misschien ook weer een afvaardiging van Dodo Juice?
Desnoods een beetje lokken met "stroepwaffels"
 
PJ schreef tijd geleden van wel indien hij de uitnodiging kreeg ( middels dodo juice forum )
 
En vorig jaar vertelde die ook dat die dit jaar weer wilde komen!

Misschien moeten we allemaal maar een doos stroepwaffels meenemen! Ruikt die het vanzelf, en is die er maar zo :D

(Ik moet ook een nieuwe tas, weet niet meer waar die is) :confused:
 
Zo'n detailday lijkt me ook wel wat.
Zijn 'proby's' ook welkom of komen eigenlijk alleen de die-hard detailers? Anders loop ik er ook zomaar een beetje doelloos rond:schaam
 
Gewoon komen ! Deze dag is voor alle detailers bedoeld, of je nou net bent begonnen of het al 100 jaar doet.
 
Is er al wat meer bekend Tim over het progamma van die dag.
 
Ik heb mezelf ook ingeschreven :) Kan ik meteen gezichten bij nicknames plaatsen :p

Daarnaast gaat mn stiefvader wel mee denk 'k. Die begint 't ook steeds leuker te vinden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.