• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.505
198
44
Het was de bedoeling dat ik en Bart samen zijn Opel Antara onder handen zouden nemen.
Nu leek het ons leuk als B.K. langs kwam zodat we een gezicht achter de naam konden zien, hij woont immers op een "steenworp" afstand.
Van het 1 kwam het ander en maken er gewoon een gezellige Detailing Meeting van.
Lekker kletsen over het detailen, tips delen enz enz enz.
Dit keer eens in het zuiden zodat de mensen daar niet zo ver hoeven te reizen.

Tijdens de dag zijn Bart en ik uiteraard bezig met de Antara maar daar is de gezelligheid natuurlijk niet minder om.

Even wat basisgegevens:

[*]Wanneer? Zaterdag 21 maart

[*]Waar? In Budel, Noord-Brabant (adres gegevens gaan via PB)

[*]Hoe laat? Vanaf een uurtje of 10
[*]Wat moet ik mee nemen? Jezelf en een bonk gezelligheid! :party:

[*]Is er wel eten en drinken? Voor een hapje en een drankje is gezorgd!


Ik zou zeggen, geef jezelf op. Liever geen o.v.b. i.v.m. het inslaan van de drank en hapjes.
Rond een uurtje of 6 gaan we ergens eten in een restaurant dus graag aangeven of je mee wilt of niet.
 

Bijlagen

  • bartsmeeting.jpg
    bartsmeeting.jpg
    14 KB · Weergaven: 77
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
3.
4.
5.
6.
 
Zoals je weet: ik wel wel, maar kan niet... moet leren voor mijn certificerings examen die ik na dat weekend heb :p :sob: Misschien dat ik aanschuif bij het eten, ik laat het nog even weten!
 
zoals in pm gemeld ik kom die dag ook even langs, is op geen 5 minuten van bij me thuis.
Kan spijtig genoeg maar even komen, want moet de rest van de dag studeren.
 
Top dat je langskomt Jan, leuk om je eens te ontmoeten!
 
schitterend opgezet dennis! vooral mijn avator.
mensen schroom niet en geef je op!
 
stimpy68 zei:
Zoals je weet: ik wel wel, maar kan niet... moet leren voor mijn certificerings examen die ik na dat weekend heb :p :sob: Misschien dat ik aanschuif bij het eten, ik laat het nog even weten!
adrie,neem gewoon je boeken mee, heb nog wel een studeerkamer over
 
Dan kan ik mij toch niet concentreren.... al die luchtjes en poetsgeluiden... dan wil ik meteen mee doen. Ik kom wel eten heb ik nu besloten :D Jullie zien mij wel verschijnen.
 
Ik heb ook een examen na het weekend ,maar dit keer gaat een gezellig middagje even voor en leer ik maar 's nachts.. :)

Maar ik moet even vragen ,het eten ,is dit 's avonds..? Want ik had met de vriendin een etentje 's avonds opstaan voor m'n verjaardag..
 
Eten kan inderdaad 's avonds. Maar dan gaat ze toch gezellig mee?
 
stimpy68 zei:
Dan kan ik mij toch niet concentreren.... al die luchtjes en poetsgeluiden... dan wil ik meteen mee doen. Ik kom wel eten heb ik nu besloten :D Jullie zien mij wel verschijnen.
Helemaal goud kerel :)^ :party:
 
Het lijkt me super om er bij te zijn. Ik ga mijn best doen om er bij te zijn, maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen. Het hangt ook bij mij van mijn studie af. Mag ik het begin volgende week met zekerheid laten weten? Eten wordt het zeker niet, dat kan ik al wel met zekerheid zeggen.
 
B.K. zei:
Ik heb ook een examen na het weekend ,maar dit keer gaat een gezellig middagje even voor en leer ik maar 's nachts.. :)

Maar ik moet even vragen ,het eten ,is dit 's avonds..? Want ik had met de vriendin een etentje 's avonds opstaan voor m'n verjaardag..

Neem je vriendin mee naar het etentje met de detailers. Heel romantisch :D
 
Dibbuz zei:
Eten kan inderdaad 's avonds. Maar dan gaat ze toch gezellig mee?

We zullen zien hoe of wat voor het eten ,zal het er met haar eens over hebben.. Maar ik kom al vanaf 's morgens vroeg wel al.
 
tussen de middag zorg ik voor broodjes en drinken,dus dat zit snor.
de plaats is trouwens budel-dorplein,ligt ongeveer 20 kilometer onder eindhoven.op een steenworp afstand van de limburg en de belgiche grens.
 
1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
3. Rodders - komt even langs
4. B.K. - komt 's morgens vroeg al (eet mee ,normaal gesproken toch)
5. Stimpy68 (komt enkel eten..?)
6.

Overzichtje verder gezet ,pas a.u.b. aan als het niet klopt
 
LB zei:
Het lijkt me super om er bij te zijn. Ik ga mijn best doen om er bij te zijn, maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen. Het hangt ook bij mij van mijn studie af. Mag ik het begin volgende week met zekerheid laten weten? Eten wordt het zeker niet, dat kan ik al wel met zekerheid zeggen.
Dat is geen enkel probleem :)^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.