• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
rodders zei:
Bart, je maakt deze smurf weer heel blij met het nieuws dat er weer een budelmeeting zit aan te komen :party::party: :party:

Jazeker ... Same Over Here ... Was errug gezellig. Laat alleen deze keer m'n wax niet zo lang meer curen. Kan ik op tijd naar bedje .. See ya soon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zaterdags, de kans is groot dat mijn vrouw dan moet werken en ik dus met de kleine zit (klinkt als een bezwaar, maar dat is het niet hoor)
Ik kom iig even kijken, neem ze gewoon in de Maxi-taxi mee:grinning:
 
Een meeting....
In Budel...
Daar heb ik ook wel zin in! Dat wordt dan nog altijd mijn eerste.:ja

Ben wel blij als het een aantal weken later is...ik zou net de laatste zaterdagen van maart niet hebben kunnen komen (normaal is zaterdag geen probleem).
 
Als ik welkom ben zal ik ook eens kijken of ik kan/zin heb tegen die tijd. ;)
 
Zou ook wel willen komen, lijkt mij leuk om iedereen eens te ontmoeten. Bijna iedereen op dit forum woont in het zuiden/westen van het land.
 
Jongen en meisjes er is een nieuw topic geopend

Bart-and-Dibbuz-Detailing-Meeting-in-Budel-NoordBrabantDeel-2

Daar kun je je opgeven.
 
Inderdaad, deze gaat dus op :slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.