• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
nja, toch even controleren of ik dat de eerste keer wel goed had gezien


Voor de mensen die er niet waren, jullie hebben een heel mooie meeting gemist,
alle credits naar bart voor het organiseren van de meeting, de locatie, ..., super gedaan!
 
thanks voor de mooie woorden jan,ik heb het met heel veel plezier gedaan,als ik weer de medewerking krijg daar dan komt er zekers een vervolg op!!!
kunnen de rest komen kijken wat ze gemist hebben:D
 
Zijn alleen vergeten foto's te maken tijdens het diner.
Maar ja het was ook gezellig tafelen met een lekker stukje eten, voor een zeer redelijke prijs.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
http://i512.photobucket.com/albums/t321/Abarth_SX4/Meeting%2021-3-2009/DSC_0046.jpg

Wat voor velgen zijn dat op die witte leon???

Echt geile velgen namelijk :p


Ben zelf aan het kijken voor dat soort velgjes, beetje ala AEZ Xylo.
 
Abarth zei:
DSC_0044.jpg

Dennis was zeker aan het oefenen voor het vliegtochtje?

Of was dit erna? :D
 
B.K. zei:
Jongens jongens.. Ik sta slecht op elke foto /u].. :D ,niet goed.. Volgende keer ga ik foto's maken ,dan gebeurt dit niet meer.


Wat vooral opvalt is dat je overal je handen in je broekzakken hebt !

Kijk maar eens goed ......... :-" :-" :-"

Maar wel erg goede adviezen van je gehad ........... :D
 
Peter Jansen zei:
Niet waar. Groet, Peter

Je hebt gelijk

Trouwens ................

Ook ik vond het een erg leuke en leerzame dag. Ik had nog wel wat vraagjes en die kon ik allemaal op m'n gemakkie stellen. Vooral ook leuk om anderen met de DAP aan het werk te zien. Iedereen werkt een beetje anders. Wijze en leerzame opmerking van Stimpy:
"Het is niet alleen het product en het apparaat. Het is je eigen techniek die het resultaat bepaalt"

Leuk om te zien hoe iemand werkt die het apparaat nog nooit heeft gebruikt. Leuk om te zien hoe Dibbuz een rotary hanteert. Stiekum allemaal leerzame momenten.

Voor mij was de dag gisteren nog niet helemaal afgelopen ........
Net voordat we gingen eten, had ik m'n witte bolide voorzien van een laagje Insulator Wax. Maar ja, iedereen had honger. Ik stikte zelf ook van de honger. En er moest nog gevlogen worden.

Dus keerde ik in het donker huiswaarts met een "gesealde" en vooral niet uitgepoetste auto. Stimpy merkte nog heel snugger op:
" Nou, die heeft in elk geval lang genoeg gecured".

Nou Stimpy, dat heb ik gisterenavond geweten. M'n auto geparkeerd onder de lampen van een gesloten tankstation. Voorzichtig poetsen, vervolgens voorzichtig boenen, daarna met 2 handen boenen ..............

Gouden tip:
"Laat de Insulator in elk geval niet langer dan 4 uren curen" :rules :rules
 
bartr123 zei:
ik heb het met heel veel plezier gedaan,als ik weer de medewerking krijg daar dan komt er zekers een vervolg op!!!

Je organisatie was top ,ik denk niet dat er iets was dat ontbrak.. Er kruipt veel voorbereiding en tijd in om alles te ordenen en te regelen. Zeer goed gedaan..! :)^
Als je bij de volgende hulp nodig hebt laat je maar iets horen..

Oja over die handen in de zakken ,ik dacht doe dat maar als ze foto's trekken ,dat lijkt minder dom maar niets is minder waar..rofl
 
Ach ik vind dat ik op geen enkele foto goed sta maar dat heb je altijd bij jezelf volgens mij. Ben er maar aan gewend geraakt... ;)
 
Dat zag er weer een leuk dagje uit. Ook geluk gehad met het weer!
Hoe zit dat eigenlijk met dat vliegtuigje. Was het Dennis zijn eerste keer om te vliegen of heb ik dat verkeerd begrepen? :)

@B.K.: Handen in de zakken is zo erg nog niet, ik sta op bijna alle foto's die ze van me trekken met gekruiste armen voor men borst, ik zie er dan altijd zo saai en serieus uit. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.