• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

4inch pads? welke kiezen?

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
hello,

wil een bestellingkje plaatsen voor spot buff pads, maar zie door de pads de dap niet meer :D
in de gewone pads heb ik zo goed als alle kleuren(gemixt ccs en compressors) dus dit zit al goed,
maar ik vermoed(ben er bijna zeker van ) dat alle kleuren in spot buff gewoon overkill is!
welke pads zijn het meest gebruikt bij jullie?(enkel spot buff, niet de grotere!!!)
het gaat over 3 wagens die elk jaar een beurtje of 2 krijgen
dus men collectie is beperkt doch bijna volledig daarom ook dat ik deze
pads ook wil aanschaffen.

en dan nog een kleine randvraag om het super onzeker kabouterke in men kopke gerust te stellen:
voor de 4inch pads gebruiken we een 3.5inch backing plate? (2.8lijkt me echt klein..of zie ik dit verkeerd en creeer je hierdoor meer veiligheid?)
 
Als je groen )light, wit en orange neemt heb je meer dan genoeg. De 3.5 is voor de DAP en de 2.8 voor de rotary.
 
how zekers Dibbuz...wat zouden we zijn zonder u he :party:
en dan komt het ook nog eens goedkoop uit ook 8o
licht green, witte, orange en een rode(finisching....neem ik er extra bij!)
met backingplate kom ik uit op 45euro's...
had een bedrag van rond de 100 in gedachte dus kan er eindelijk de colinite bij :party:

special thx to dibbus rofl