• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aan de slag met de Dap...

Free

Detailing addict
4 feb 2010
95
52
47
Hey,

Na mijn auto, een fiat croma uit 2006 eens volledig met te hand te hebben gedaan(gelukkig heeft mijn Fiat zeer zachte lak, en dan nog:| ). Heb toch besloten een Dap 500 aan te schaffen(DaBird nogmaals bedankt;)). Nu mijn vraag, ik zou voor ik aan mijn eigen auto begin, de Dap even willen uitproberen. Ik wil eerste even kijken hoe ik hem het beste vasthoud enzo. Volgens mij ligt er bij de buren nog een motorkap van een Golf1, maar die heeft waarschijnlijk wel hardere lak. Maakt dit uit?

Bedankt.

Groeten,
Frederik
 
Nee maakt niet uit.
De hardheid van de lak is alleen van toepassing wat betreft welke combinatie van middel en pad je nodig hebt.

( moet op je eigen auto sowieso toch een testspot doen om te bepalen van hoe en wat )

Een willekeurige motorkap is meer dan ideaal om lekker mee te klooien.
Zodoende kan je een beetje het gevoel krijgen om de DAP te leren kennen

Wellicht ook een keer rechtop in een bankschroef oid zetten zodat je het vasthouden tijdens het bewerken van verticale delen ook kent

Maar no worries .... gaat helemaal goed komen !