• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Achterruit zonder wisser

Porter

Detailing chief
14 feb 2010
107
75
zoek een product voor een achteruit , deze heeft geen wisser.
ruit heeft nu veel beading met sealant en wax, maar wil eigenlijk naar een sheeting... Wat kan ik goed gebruiken ?
duurzaamheid niet zo belangrijk.... Kan het wekelijks herhalen geen probleem....

wie kan een tip geven...
 
Rain-X geeft beading Tomas Porter wil juist sheeting en dat is best lastig omdat er geen sheeting coatings zijn. Ik zou zeggen MOHS, maar durf niet te zeggen of dat uberhaupt kan werken op glas.
 
Op mijn C-Kadett Sedan zit ook geen ruitenwisser. Hierop heeft Arjan (Juffer1) de vorige keer een coating van Nanolex aangebracht en dat werkt super.
Boven de 70km/u is het raam zo droog.

Het blijft wel lastig, bij de Zafira zit diezelfde coating er ook op maar door de vlakke achterkant is die bij een beetje regen heel snel vies en neemt de scheeting erg snel af (tot de volgende wasbeurt).
 
Ik zou het bij de beading van zo'n product als Turtle Wax Klearvue laten. Door de ronde druppels kun je toch nog goed door het raam kijken. Dat is imo beter dan zo'n wazig watervlek waar je doorheen moet kijken.