Hola!
Vandaag gewassen en een test spot gemaakt in afwachting van de nieuwe/extra pads die ik besteld had. Kwamen meteen wat vragen naar boven, ten eerste, dit is een oranje pad (Noo way! Hoor ik je denken, ja echt!) na twee hits mezzo. Hoe vuil is dit? Kan dit nog een keer, kan dit nog een keer na 'on the fly' in een doek laten draaien of is dit al klaar om gewassen te worden?
Ik heb op de achterklep wat lopen spelen en kwam tot de volgende resultaten na twee shots mezzo op oranje en een shot finale op wit. Excuses voor matige foto's, mijn camera was leeg en voor mijn telefoon werd het al een beetje donker.
Voor:
Na
Ik vind het al een machtig mooi resultaart, maar op enkele plaatsen kwam ik toch nog wat diepere krassen (rds/random deep sratches?) tegen:
Is er een risico om voor dit soort krassen dan toch maar veloce te pakken en via mezzo naar finale af te schalen of zou dit een te grove combi zijn? Ik lees namelijk dat Nissan nogal zuinig spuit en vrij zachte lak gebruikt.
Ah en als laatste nog de volgende vraag: grote onderdelen als motorkap en dergelijke wordt aangeraden om in twee delen te doen (toch?) krijg je dan niet een lijn waar je of dubbel polijst of waar je een streep niet meepakt?
Thanks!
Vandaag gewassen en een test spot gemaakt in afwachting van de nieuwe/extra pads die ik besteld had. Kwamen meteen wat vragen naar boven, ten eerste, dit is een oranje pad (Noo way! Hoor ik je denken, ja echt!) na twee hits mezzo. Hoe vuil is dit? Kan dit nog een keer, kan dit nog een keer na 'on the fly' in een doek laten draaien of is dit al klaar om gewassen te worden?
Ik heb op de achterklep wat lopen spelen en kwam tot de volgende resultaten na twee shots mezzo op oranje en een shot finale op wit. Excuses voor matige foto's, mijn camera was leeg en voor mijn telefoon werd het al een beetje donker.
Voor:
Na
Ik vind het al een machtig mooi resultaart, maar op enkele plaatsen kwam ik toch nog wat diepere krassen (rds/random deep sratches?) tegen:
Is er een risico om voor dit soort krassen dan toch maar veloce te pakken en via mezzo naar finale af te schalen of zou dit een te grove combi zijn? Ik lees namelijk dat Nissan nogal zuinig spuit en vrij zachte lak gebruikt.
Ah en als laatste nog de volgende vraag: grote onderdelen als motorkap en dergelijke wordt aangeraden om in twee delen te doen (toch?) krijg je dan niet een lijn waar je of dubbel polijst of waar je een streep niet meepakt?
Thanks!