• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies suede bekleding

P8r

Detailing addict
9 jun 2011
110
62
Vandaag een Fiat Bravo aangeschaft met een suede sport interieur. Ik wil graag deze bekleding even een goede beurt geven zodra ik hem in bezit heb. Heeft iemand ervaring met het behandelen van dit soort bekleden?

Welke producten kan ik hier het best voor gebruiken? 303 High Tech Fabric Guard voor het beschermen? Maar wat dan voor het reinigen?

Hier een voorbeeld foto van de stof
 
Weet je zeker dat het suede is? Als het toch alcantara is , dan kan je er niet zoveel mee (behalve met een lichtvochtige doek met schoon water afnemen). Overigens, je stuur zit aan de verkeerde kantw^^w
 
Even goed nagezocht, maar blijkt toch stof te zijn. Dus dan kan ik mooi met de extractor eroverheen. Alleen is de 303 Fabric Guard niet op voorraad :(
 
Kijk anders even naar de 3M SCOTCHGARD produkten. Verkrijgbaar bij de DIO drogist. Weet niet wanneer je het wil gaan doen, anders heb ik nog wel 303 fabric guard voor je. Werk in Eemnes....

Klopt het dat het een rechtsgestuurde Fiat is???