• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alternatief 3m Tape

Wij @ karwei hebben geen "blauwe" afplaktape meer in het assortiment.

Heb heel het schap, en heel het systeen doorzocht (en daar in stond dat die niet meer leverbaar was)

Of ik moet het wel erg over het hoofd gezien hebben :weetniet
 
nicknameless zei:
Ik ga géén groups-buy organiseren. Als Tim het wil, lever ik wel via hem en kan iedereen het bij CC bestellen.

dan gaat er wel veel tijd overheen... dan bestel ik het wel ergens anders (wel DUUUUR trouwens)
 
tsjah,
die blauwe doet het in principe wel redelijk.. alleen 2 keer met de rotary er langs op 1500rpm, en dan laat hij toch iets los..

en als het om die 4 euro gaat... tsjah, dan kunnen we beter met de hele hobby stoppen toch.. dus toch maar een keer een paar rolletjes bestellen

maaaar.. heb nu nog 2 bestellinkjes lopen, niet de goedkoopste, en er moet nog bij CC het 1 en ander vandaan komen.
morgen een schroefsetje bestellen, achterremschijven en blokken..

snapje.. geld is voor deze maand al ruim op:D
 
Ik heb een keuken gekocht en een verbouwing voor de boeg, maar ga van 19 en 25 mm een doos vol bestellen.
Geen betere raad dan voorraad..........
 
of juist niet, en tapet het heel netjes af

of ik ben de prutsende detailer met wit uitgeslagen trims

volgens mij is niemand echt een prutser hier!
 
Prutsers bestaan niet maar onkundige die hoog van de toren blazen wel.
maar goed we gaan ernstig off-topic,het gaat hier over de 3m tape.
On topic verder nu.
 
mmm.jpg