• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

APC maakt deurpaneel van Golf blauw!! HELP (foto update!!)

Prof polish heb ik wel liggen, het is het proberen waard iig.
Wellicht dat je het volgende week eens mee kan proberen.

Moet je dan wel even voor morgenochtend laten weten anders kan ik er pas maandag weer bij.
Heb ook wel eens hele smerige interieur delen schoongemaakt met 100% APC maar nog nooit zulke problemen gehad.
 
ff mijn grijze massa aan het werk gezet(pfff en dat na een zware werkdag+ ik heb al niet veel van die massa :-b )
je bent zeker dat het origineel niet BLAUW was?(dus dat het zwart uitgeslagen is door de tand des tijds+massa's vuil?)
mss een vorige behandeling(met een agressiever product? cockpitspray?) die je nu heractiveerd en door je apc de kleur(en dus ook het oude ingewerkte product) er mee afneemt?

vind het ZWAAR balen voor je.... hoop dat er een oplossing uit de bus komt!
veel succes
 
Juffer1 zei:
Prof polish heb ik wel liggen, het is het proberen waard iig.
Wellicht dat je het volgende week eens mee kan proberen.

Moet je dan wel even voor morgenochtend laten weten anders kan ik er pas maandag weer bij.
Heb ook wel eens hele smerige interieur delen schoongemaakt met 100% APC maar nog nooit zulke problemen gehad.

Ik kan het toch pas maandag bij haar proberen op de auto. Ik zie haar maandag weer. Ik wil het even over het weekend tillen om te zien hoe het er na het weekend uit ziet.
 
Probeer je doek eens met dezelfde verhouding APC op een stuk papier, misschien reageert je doek wel op de apc op een aparte samenstelling van plastic. Misschien krijg je hetzelfde effect op het papier??
 
Hierbij wat foto's ter verduidelijking.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Kawouter,

Misschien rare vraag, maar is het deurpaneel een keer overgespoten?
Voorheen blauw en nu zwart.
En na gebruik van APC dat de zwarte verf vervaagt?
 
Nou ik heb dat gevraagd aan de eigenaresse maar die weet daar niets van. Dat was ook wat ik in eerste instantie dacht.
 
Ziet er niet uit als een aandachtig bijgehouden auto :confused:
De reactie lijkt op die van een ontvetter op een warme ondergrond
Dan kan je bij ouder kunststof de kleur veranderen door de weekmakers aan te tasten
Net las Dibbuz zei, ProPolish proberen of misschien de Pre-WOW
De PP doet soms wonderen, PreWOW heb ik nog geen ervaring mee (wel in huis ;) )

Hans
 
Ik heb deze al geprobeert: https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Mag_Aluminum_Polish_140gr_05100_100201

Geert dat toevallig hetzelfde resultaat?
 
Ik kom dat ook weleens tegen bij auto's waar ik de binnenkant doe.
Ik gebruik zelf echte interieurreiniger en geen dash-fresh (word vaak gebruikt bij poetsbedrijven) is melkachtig spul dat je dashboard/deur zwart glimmend maakt soort van cockpitspray.
Als ik dan de interieurreiniger gebruik kleurt het ook weleens blauw.
Wat ik dan doe ik gebruik een borstel en ga daarmee over het ingespoten gedeelte van de interieurreiniger.
Dan afnemen en op laten drogen en 9/10 keer is het weg.
Lukt dat niet pak ik een aggresievere allesreiniger.
En daarmee gaat het dan zeker weg.
Misschien het proberen waard :)

Succes! ?
 
Mwah, in de verhouding 1:10 valt dat wel mee..
Ik denk dat je het inderdaad moet zoeken in een aangetaste cockpitspray die er op zit...