Vandaag een *sh!t* momentje.
Auto bij de garage achtergelaten voor een kleine beurt. Alles prima en ik neem naderhand de auto mee, zie ik dat er vloeistof onder ligt. Hmmm. Goed kijken en ja hoor.... Uit liefde voor de klant wassen we de auto na elk garagebezoek (en niet alleen bij een grote beurt)... Erg aardig, maar niet voor mij. En met de kleine beurt, had ik m'n monello hanger dus niet aan de spiegel hangen...
Vorige week net wezen kleien, polijsten en helemaal in de Fusso99 dark coat gezet...
De auto voelt nog wel glad en ook nog goed hydrofibisch, maar dat hoeft niet van de Fusso te komen natuurlijk. Geen idee wat voor wasprogramma, maar ik denk gewoon wassen en drogen.
Vraag: morgen gewoon de Fusso opnieuw aanbrengen omdat alles toch weg is, of kan ik weer opnieuw beginnen met de PB Pro Polish...? Of valt de "schade" van een keer krasstraat mee en niets doen??
Alvast dank voor jullie ervaringen!
Als het hier niet goed staat, prima om te verplaatsen.
Auto bij de garage achtergelaten voor een kleine beurt. Alles prima en ik neem naderhand de auto mee, zie ik dat er vloeistof onder ligt. Hmmm. Goed kijken en ja hoor.... Uit liefde voor de klant wassen we de auto na elk garagebezoek (en niet alleen bij een grote beurt)... Erg aardig, maar niet voor mij. En met de kleine beurt, had ik m'n monello hanger dus niet aan de spiegel hangen...
Vorige week net wezen kleien, polijsten en helemaal in de Fusso99 dark coat gezet...
De auto voelt nog wel glad en ook nog goed hydrofibisch, maar dat hoeft niet van de Fusso te komen natuurlijk. Geen idee wat voor wasprogramma, maar ik denk gewoon wassen en drogen.
Vraag: morgen gewoon de Fusso opnieuw aanbrengen omdat alles toch weg is, of kan ik weer opnieuw beginnen met de PB Pro Polish...? Of valt de "schade" van een keer krasstraat mee en niets doen??
Alvast dank voor jullie ervaringen!
Als het hier niet goed staat, prima om te verplaatsen.