• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Big Green Pig

Prachtige bak Hans!

je praat er al een tijd over, maar hier is hij dan!

als hij net zo goed word verzorgt als jouw oog voor detail doet verwachten, dan komt het goed :ja :)^
 
Heerlijk topic !

Amai Hans, die hoorn ziet er na al die jaren bijna weer als nieuw uit :)

groeten,
Hans
 
Tuuut tuut !!!
Wat een verschil ! :)^
En zo'n mooi verslag, dat is nu waarom ik net voor het slapen nog effekes rap ga kijken op het forum sé...
Nu weet ik ook waarvan ik moet dromen... :zzz:
 
Hans,

Het begint bij de toeter...... voordat je het weet is je hele wagen al aan de beurt geweest..
Keep up the good work!

Remco
 
Okay Hans, eindelijk van start met dit topic. Hier heb ik op gewacht. Reken erop dat ik dit nauwgezet ga volgen. De eerste aanpak is veelbelovend.
Over de staat van de lak kun je van alles zeggen maar het belangrijkste is het plezier wat je eraan beleeft, én de mate van verbetering die je bereikt.
 
Leuk project.

Echt iets om te blijven volgen.
Ik zou graag ook zo'n oudje hebben voor erbij.
 
Tja een engelse auto doet het altijd goed :ja
Mooi Project.
En roest en engelse auto's dat hoort gewoon bij elkaar.
Net als dat ze niet allemaal even droog aan de onderkant zijn.
Maar het rijplezier dat ze je geven is met geen pen te beschrijven.
(waarschijnlijk ook de reden dat ik blog):D
 
Bah, wat vervelend.... (dat'ie niet bij mij voor de deur staat....)
Knappe auto, Hans. De basis is al helemaal niet verkeerd. Het interieur is waanzinnig.
Ik hoop de auto nog eens live mee te maken (dag/avondje CC?)
 
Vanochtend de SYN geprobeerd, samen met een LC heavy Green pad.
Beetje resultaat met de DAP900, maar met de Rotary :cool: dat was 'm
Daarna Oranje met mezzo op de Rotary gevolgd door Mezzo op wit
Afgewerkt met Finale op zwart, één paneel 1 1/2 uur :roll
IPA om af te vegen en Rainforrest Rub erover voor de bescherming

Dat wordt dus ook bij deze in fasen werken, inmiddels kan dat ook binnen.

Hans
 
Wat zijn dat nou voor fratsen Hans? Een praatje zonder een plaatje? Zo doen we dat niet hier, jij moet dat weten.
Hup aan je werk, en de volgende keer gelijk een complete entry plaatsen he?
 
haha! +1 blackpassat! :D

nou is redcat een beste man, dus zullen we hem maar moeten vertrouwen op zijn woord :-b
 
Ik dacht die gozer komt binnenkort toch kijken.
Dan zorg ik dat ie er dan netjes bijstaat :weetniet

FF een poosje geduld, andere dingen op de agenda

Hans
 
Weer eens tijd voor een verslagje. De taxateur schatte 'm net boven de aankoopprijs. Voor de verzekering is dat voldoende.

Tussendoor wat kleine dingen gedaan, gecombineerd verslagje dus van die acties.
De originele rubberen matten schoongemaakt met Poorboys APC en dik in de Poorboys Natural Look gezet. Zo kunnen ze de “dorst” van de afgelopen decennia inhalen.

DSC04738.jpg


Pakking van de niveaumeter op de benzinetank liet wat door, vervangen met een dun laagje Locktite Blue Silicone. Helaas twee schoefjes stuk, die tijdelijk vervangen, juiste exemplaren moet ik ophalen. Dat geldt ook voor een veer onder het manchet van de schakelpook. Leuk zo'n oudje, je komt elke keer wel weer wat tegen ...

Open;
DSC04735.jpg


En weer dicht;
DSC04737.jpg


Ook de nog ongebruikte lederen riemen op het kofferrek behandeld. Ter voorbereiding op de zojuist binnengekomen Rotan koffer. Gebruik gemaakt van de aloude Rapide lederdressing. Een beetje nostalgie, gebruikte ik vroeger vaak voor tuigleer van de hoofdstellen en zadels. Laat zich zonodig makkelijk combineren met leervet. De wat gelige kleur verandert gelijk in rustieker bruin.

Voor;
DSC04741.jpg


Na;
DSC04743.jpg


Dat was ie weer voor nu.

Hans