• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bilt-Hamber Trace-Less snel in de webshop?

Ik vind dat je bij Bilt-Hamber echt steeds kwaliteit krijgt, wel geen no-nonsense en tierlantijntjes zoals mooie geurtjes en flesjes, maar gewoon super effectieve detailproducten van zeer hoge kwaliteit. Daarom kijk ik steeds naar Bilt-Hamber eerst voor bijna alles. Korrosol, Autowash, Autofoam, Touch-Less, Surfex-HD de laatste 3 in 5l bidons.
 
BH is ook voor mij een favoriet merk waarvan ik best wat heb staan en ben dus ook benieuwd naar dit product.
 
Dat is een van onze superkrachten. We bestellen altijd nét voordat er nieuwe producten uit komen.
200.gif
 
Is dat zo? Anders moeten we massaal Bilt-Hamber producten beginnen bestellen zodat jullie stock weer leeg is en jullie weer kunnen bestellen bij Bilt-Hamber? Vergeet dan wel Trace-Less niet mee te bestellen :laughing:

Hier nog een video van Bilt-Hamber zelf. Ik ben benieuwd wie de concurrentie is in hun testen. Ik denk dat die van de US Stoner Invisible Glass is. Die heeft ook een goede wetting.

 
  • Leuk
Reactions: schaef
Misschien dat ze er stiekem een pak samples bij doen? Voor de trouwe retailer uit nederland?:innocent:
Tegenwoordig krijgen we zelden nog iets van samples. Alles is een stuk duurder geworden dus dat soort extraatjes sneuvelen als eerste.
Gisteren is onze nieuwe video uitgebracht met de twee Bilthamber dus hopelijk gaat de voorraad nu sneller :cool:
 
Ik hoop het...Ik heb gisteren net als jullie in de nieuwe video mijn witte auto in de washbox afgespoten. Eerst ook met de Ik Foamer 2+ en handcompressor. Die regel ik zodat ik niet hoef te pompen en dat de druk constant blijft.
Als foam uiteraard een Bilt-Hamber. Ik heb zowel Auto foam als Touch-Less, maar nu gekozen voor 5% Auto foam met 3% Surfex-HD als extra boost. 10 min gewacht en afgespoten met warme zeep en nadien spoelen met spatvrij drogen. Het resultaat was zeer goed....Enorm veel vuil afgekomen en ik kan weer verder. Uiteraard kan je geen perfect resultaat verwachten als met een contact wash, maar het is een zeer goed alternatief voor in de wintermaanden het grootste vuil van je auto te krijgen. En het helpt zeer veel als je auto een goede bescherming heeft. De Fusso Coat blijft het hier na 3,5 maanden nog fantastisch doen.

Ik kan het iedereen aanraden. Kopen die Bilt-Hamber handel :D