• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black 9000

Black 9000

Detailing rookie
6 mrt 2011
1
0
Ik ben Ronald, woon in Apeldoorn en ben een hobbypoetser. Ik poets niet veel, maar als ik poets.... nou dan.... poets ik ook echt he.
Een dag is dan al snel te kort...

Mijn wagenpark bestaat uit een Citroen DS uit 73, een Saab 9-3 uit 2002 en een VW Scirocco uit 2009.
Nogal verschillende auto's, maar de gemene deler is wat mij betreft: alle 3 eigenzinnig en alle 3 van een tijdloos ontwerp.

De Saab 9-3 is er als laatste bijgekomen als vervanging van een overigens geweldige 9000. Een mens wil wel eens wat anders zeg maar...

Met name voor de Saab ben ik lid geworden van dit forum. Daarop bevinden zich de meeste issues: krasjes, vogelpoepvlekken en
dichtgeklodderde krassen. In de betreffende draadjes zal ik daar wel mijn info zoeken en vragen stellen.


Foto's zal ik t.z.t. wel eens posten, voor nu ga ik dit forum eens lekker afstruinen naar handige tips.

Groeten !