• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat's Passat CC, CarPro Orangepeelpads gebruikt.

suc6 met de afhandeling, hoop dat je weer snel van je mooie complete wagen mag genieten.


voor alle tegenstanders van de navi lock, heb begrepen dat de verhouding rns zonder en rns met navi lock diefstal echt niet in verhouding is.
staat niet eens 1 op 50. dus het feit dat hij er in zit zorgt er voor dat ze de navi van de buurman weg halen.

@broodplank, ook in Nederland, maatje van mij heeft hem af fabriek in een 3AA en in de leon zit hij ook
 
Ik word hier zo boos van ]-0 ... Blijf verdomme van andermans spullen af!! Succes met de afhandeling.
 
Zieke mensen :(
Hopelijk krijg je het het gewoon allemaal netjes vergoed en kan je erna met net zoveel liefde van de passat blijven genieten als voorheen !
 
Damn kerel, wat een zonde. Waarom kunnen ze niet eens van andermans spullen afblijven.
Veel succes met de verdere afhandeling.
 
Ontzettend balen dit te moeten zien, valt me vies tegen van dit bedrijf+bewaking waar je werkt, zeker een bank!

Ben toch blij dat ik een officieel geintegreerd alarm heb en altijd gehad op mijn auto's, ze zijn wel snel en "Als ze willen nemen ze hem toch wel mee"
maar lastig kun je ze het ook maken, met die enorme doofmakendeherrie en lampen, zeker op dit soort auto's zou dat toch standaard moeten zitten behalve een startonderbrekertje en nepledjes in de deuren (?).

Iedereen zijn ding en gadgets zijn leuk maar een RNS in een auto zou ik weglaten en/of altijd een model nemen zonder maar puur persoonlijke reden o.a. nu deze inbraak weer.
(en ik heb genoeg aan een bluetooth connectie met mijn smartphone voor muziek/tomtom en rij soms ook heerlijk zonder radio)

Desalniettemin: BAH!!!!! Sterkte ermee met de tijd/papierhandel en herstel-ellende die je ervan hebt.
Helaas blijven de oplossingen, straffen en dat fijne open Europa hiervan belabberd op zijn minst gezegd en jij zit ermee.
 
Wat een ontzettende eikels! Ze moeten lekker met hun tengels van de spullen van een ander afblijven. Ik vind het overigens vrij bizar dat ze het notabene op een gesloten bedrijventerrein hebben gedaan! Dit laat ook wel zien dat deze jongens hoogstwaarschijnlijk professionals zijn, neem aan dat de gemiddelde kruimeldief dit niet zo zou doen.

Heel veel succes met het opknappen van de schade, hopelijk komt het allemaal snel weer goed. Gezien de eerdere verhalen in je topic ga ik er vanuit dat hij binnen afzienbare tijd weer de oude is!
 
Heel triest, voor dit soort acties zijn eigenlijk geen woorden. Ik kan je alleen sterkte wensen bij de afhandeling van de schade en dat het netjes gemaakt wordt. In en in triest voor zo iemand als jij die zo zuinig is op zijn auto. Niets of niemand is vandaag de dag veilig, ook je eigendommen niet. Een zwarte bladzijde in je leven. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen blijven. Helaas is in de BV Nederland een dader beter beschermd dan het slachtoffer, op wat voor gebied dan ook.

STERKTE Johan, het zijn misschien loze woorden maar komen wel uit het hart. :(
 
De grote hoeveelheid reacties doen me erg goed luitjes, ik krijg er mijn RNS niet mee terug maar het is een troost om te lezen dat er zoveel mensen met me meevoelen. Nogmaals dank.

Ik ben inderdaad nogal geschrokken van het schadebedrag, eigenlijk belachelijk dat de dief waarschijnlijk 100,= euro vangt voor dat ding, en het de verzekering een gigantisch veelvoud gaat kosten. Gezien het bedrag heeft de verzekering ervoor gekozen om toch maar even een expert te sturen. Ik hoop niet dat daar discussie uit gaat komen, er is in de prijsopgave voor de rechterstoel volledig nieuwe leer/alcantara stoelbekleding meegenomen; de stoel was 100% onbeschadigd voor de diefstal en nu zijn er leerbeschadigingen te zien. De dealer zegt dat de enige manier om dit in dezelfde staat te krijgen, vernieuwen is. Ik vind dat zelf ook wel omdat ik de auto natuurlijk terugverwacht in de staat waarin hij was. Weet iemand wat voor rechten ik in dit geval heb mocht de verzekering zeggen dat het met een colourlockbehandeling wel op te lossen is?
De veronderstelling dat een RNS 510 3.000 euro kost moet ik wel even tegenspreken. Ik zag hem in de folder staan voor 2.200,= nog genoeg geld maar toch 800,= euro minder.
 
Wat jjonkie zegt. Het is inderdaad erg kut, maar sommige reactie's lijken getypt voor als er iemand overleden is.
 
Dat ding is nu in Polen..Morgen staat die wagen hier in NL weer op de markt met jouw nav unit. Zo gaat het..
Ze trekken hier die dingen kaal en lekker daar de rotzooi weer opbouwen..Je hebt gewoon de pech dat VAG gewoon gewild is, tijdje zijn die koplamp units van de Porsche Panamera het doelwit geweest (of nu nog).

Ze horen gewoon met hun tegels van je spullen af te blijven. Ik hoef er maar eentje aan mijn wagen/huis te zien frunniken..Die is de mijne en kan je garanderen dat een chirurg de krikstang operatief moet verwijderen.
V/d week was er bij ons op het werk ingebroken..Kluis meegenomen waar weinig van waarde in zat maar de rest laten ze ongemoeid..
 
Ik vind dat zelf ook wel omdat ik de auto natuurlijk terugverwacht in de staat waarin hij was. Weet iemand wat voor rechten ik in dit geval heb mocht de verzekering zeggen dat het met een colourlockbehandeling wel op te lossen is?

Normaliter is een en ander afhankelijk van de indruk van de expert die komt kijken. Afgaand op de staat van onderhoud van jouw auto kan ik me best voorstellen dat alles weer in " nieuw"-staat moet worden terug gebracht. Je hebt vast nog wel wat foto's om die staat aan te tonen. Dat is dan weer een voordeel van onze hobby. Een nieuwe dashboard eisen terwijl de rest van de auto aan de binnenzijde onder de krassen en vuiligheid zit gaat natuurlijk niet op. In zo'n geval kan een verzekeraar best aansturen op een lokaal herstel.