• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

haha top!

gewoon van genieten :)

misschien gaat de buurt het ook waarderen, je weet het niet :)

maak er wat moois van :)^

oohja en zorg er niet voor dat wij allemaal voor aap staan straks :D
 
Ik ben eigenlijk bang dat bij de echte opname die 2 mooie dames vervangen worden door die lelijke Valerio :D

Ik probeer zelf ook wel een paar mooie behind the scene plaatjes te schieten voor het forum, komt goed jongens ;)
 
Ben benieuwd naar de uitzending en vooral de mooie dames!
Hoop dat ze Rogier wel in zijn waarde laten en de zaak niet gaan overdrijven of verdraaien zoals het vaak in tv programma's gaat.
 
Pffffffff ze zijn nu net weg, we zijn vanaf 11u s'morgens bezig geweest met opnemen.
Auto buiten gewassen,interviewtje gedraaid, poetscollectie gefilmd enz.
Heb zelf niet zo heel veel foto's gemaakt want ze hielden me aardig aan de gang.
Ook werd ik er op een gegeven moment wel een beetje gek van tijdens het wassen want normaal ben je lekker alleen met je auto bezig en nu was het de hele tijd van: o doe nog's overnieuw, doe dat stukkie nog effe kun je dit nog doen enzo
Ook heb ik het hele detailgebeuren niet zo heel erg goed onder woorden weten te brengen volgens mij want ze vragen toch niet de juiste dingen natuurlijk.
Van de week gaan ze het monteren en uiteindelijk blijft er filmpje van een minuut of 4 over, ik ben benieuwd.

Fotos:

Regisseuse (ook wel een leuke dame)
fbe89f8f.jpg

geluidsman:
7aa112e1.jpg

en de cameramen natuurlijk
cbd0d59c.jpg

Op alle fotos is te zien dat ze gelijk je hele huis volzetten met zooi, het is gelukkig nu weer opgeruimd allemaal
 
Hebben ze iest verteld over wanneer het uitgezonden gaat worden?
 
Gaaf hoor! Wel jammer dat het in een hele middag niet gelukt is om het begrip detailen wat meer verduidelijkt te hebben. Maar dat zal ongetwijfeld niet aan jou gelegen hebben. Respect in ieder geval dat je er aan mee doet! :)^
 
Kijk, daar is het programma ook helemaal niet voor bedoeld om een cursus detailing te geven ( en daar ben ik ook zeker niet de juiste persoon voor!)
Zij willen gewoon een mafkees zien die aan zn waxjes zit te ruiken, een hele kast met poetsmiddelen heeft en elke dag zn auto staat te wassen.
Ik neem aan dat ze dit zo overdreven mogelijk weten te brengen op tv dus je moet dit als een geintje zien.
Vandaar dat ik ook het cc-tshirt met ik poets niet.... Heb aangetrokken tijdens de opnames :D

Ik denk wel dat het merk Monello goed in beeld komt :)
 
Geweldig om ook dat shirt aan te doen. Ik vind dat je het leuk aanpakt.