• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

Haha, Gaat helemaal goed komen, ik hoor het al.

ik zou je bbq, aanrecht en LCD voetsteun zeker meenemen in je detail "obsessie" :)
 
Vergeet vooral niet de volgende dingen:

- Snuiven aan al je producten voor die lekkere geurtjes.
- In de regen naar buiten rennen om foto's te maken van beading.
- Met een wattenstaafje polijstmiddel rondom de randjes van een logo weghalen.
- Voelen of je mf doeken nog zacht genoeg zijn.
- Bij vogelpoep meteen alle alarmbellen aan en er meteen iets aan doen
- ... etc.
 
Als je het zo op een rijtje zet, is het ook eigenlijk wel een beetje debiel toch :ja (In de ogen van veel mensen tenminste..)
 
Ieder zijn hobby toch :D
De een poetst 2 uur per dag zijn huis (tussen 6 en 8 uur 's ochtend)
en de ander poetst zijn auto veel :D
 
Der zijn ook mensen die voor duizenden euro's aan computerhardware hebben staan. Ik ken er 1 die een watergekoelde processor heeft en neon verlichting in de kast heeft zitten :weetniet
 
als het goed is gaan ze binnenkort een intake gesprek houden met rogier! :)^

Gaat helemaal leuk worden volgens mij :)
 
Wouter B zei:
Der zijn ook mensen die voor duizenden euro's aan computerhardware hebben staan. Ik ken er 1 die een watergekoelde processor heeft en neon verlichting in de kast heeft zitten :weetniet

Daar is toch niks geks aan? :p
 
Vind ik ook :D niets mis mee! Dat was mijn vorige hobby :-"
Hier staat ook een zelfgemaakte case met waterkoeling, case window en
mooie lichtjes erin :) met 2 mooie videokaarten erin :party:

008631-3.jpg


(let niet op de kabel zooi, die is ondertussen al opgeruimd)
 
Naja gek is overdreven maar ik vind het in extreme gevallen wel wat apart laat ik het zo zeggen. Helemaal als je er duizenden euro's aan uit geeft en vervolgens elk jaar alles weer moet upgraden omdat je anders "achter" loopt
 
GMToyota zei:
Vergeet vooral niet de volgende dingen:

- Snuiven aan al je producten voor die lekkere geurtjes.
- In de regen naar buiten rennen om foto's te maken van beading.
- Met een wattenstaafje polijstmiddel rondom de randjes van een logo weghalen.
- Voelen of je mf doeken nog zacht genoeg zijn.
- Bij vogelpoep meteen alle alarmbellen aan en er meteen iets aan doen
- ... etc.

Klinkt allemaal bekend, maar heb er nooit iets geks in gezien. Toch.....of wel? Nou OK een beetje dan.
 
Net even het filmpje bekeken en idd het gaat meer over vreemde tiks en gewoontes en niet zozeer over een uit de hand gelopen hobby. Ik verwacht dat vroeg of laat een detailer in "Help mijn man heeft een hobby" aan bod komt.

De dwang om vogelpoep van je auto af te halen is geen onverklaarbare dwang. Het vreet in je blanke lak en dat is zonde. Als het niet in zou vreten had ik niet zo´n haast om het er vanaf te wassen. Zou ik de dag alleen maar kunnen beginnen nadat ik aan Monello Ibrido Hybrid Wax gesnuffeld heb, dan zou dat wel een vreemde tik zijn.
 
Ik vind het zelf eigenlijk ook niet vreemd genoeg die normale schoon-hou dingetjes.
Het is wel zo dat ik bijv. voor het stoplicht meestal even met een lappie over mn dashboard zit te wrijven of met mn stofkwastje in de weer ben maar goed, heb 't allemaal een beetje uitgelegd en ze vond het wel interessant dus vandaar dat ze morgen even langskomen.
Ik weet eigenlijk ook nog niet eens zeker of ik het wel wat vind, maar effe praten met die gasten kan geen kwaad lijkt me.
 
haha ik ken dat ook ja. Ik zit ook lekker af te stoffen met m'n swiffer als ik ergens stil sta. Succes / veel plezier morgen.
 
picasso zei:
Ik heb hier misschien niks te vertellen , maar ik stem voor RST-Smurf .
Vind dat die toch ook zeer goede kwaliteiten heeft , en heb er ook al veel van geleerd door zijn show-offs te lezen .:)^
Natuurlijk van de rest ook he . ;) :-b


Voor mij8-o

tja , wie weet.

Maar of ik voor ziets ijd kan maken nu ik het vrij druk heb....
 
Omdat jullie zo nieuwsgierig zijn even een kleine update:

Gister bezoek gehad van 2 hele mooie dames van BNN
Een beetje lopen ouwehoeren over de auto, wat ik er allemaal aan doe enzo en daar hebben ze een filmpje van gemaakt voor de reactie.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het allemaal niet vreemd genoeg was voor het format maar vandaag weer een telefoontje gekregen en ze komen morgen met een filmploeg.

Nog een beetje twijfel over me harses op tv maar ik heb besloten er maar lekker schijt aan te hebben en er wat leuks van te maken.