• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com klantenbanner!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.698
200
Berkel en Rodenrijs
Wij hadden hier al enige tijd het idee om een klantenbanner te maken. Het idee van de banner is tweeledig, als je tevreden bent over Carclean.com en je anderen wilt laten weten waar jij je poets- en detailingspullen koopt dan is dit een leuke manier om dit te tonen, tegelijkertijd wordt onze shop op een ludieke manier bij anderen onder de aandacht gebracht.

We hebben een bannertje hiervoor laten maken die je vanaf heden kan gebruiken als onderschrift op je favoriete forums.

Let wel op: link niet direct naar onderstaande banner, maar upload hem zelf even bij een provider (Photobucket ofzo). ;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jeroen zei:
Zoiets? :weetniet

Edit: Zou nog leuker wezen dat je er op kon klikken, en dan direkt nog eens doorgelinkt werd. :-"

Ja zoiets, maar op ons forum is het misschien wat overdone, het is de bedoeling dat je de banner gebruikt op andere fora waar je het zou willen tonen.

Een linkje kan je er ook van maken natuurlijk dat moet dan als volgt:


Code:
[url=https://www.Carclean.com][URL]http://hierdeurlvanjebanner.nl/carcleanbanner.jpg[/URL][/url]
 
Nou zit ik de banner nog een keer te bekijken....
Is er net een topic gestart met het verschil tussen poetsen en detailen, zetten jullie er groot poetsspullen boven!
 
nicknameless zei:

Euh... ja tadaa... alleen voldoet je onderschrift niet meer aan de reglementen op dit forum :grinning: :

Beste forumleden,

Te grote afbeeldingen en teveel tekst in de onderschriften komt de leesbaarheid van ons forum niet ten goede. nee We hebben er daarom voor gekozen om een maximum in te stellen voor het formaat van afbeeldingen en het aantal regels tekst in onderschriften:

Afbeeldingen in onderschriften mogen maximaal 80 pixels hoog zijn en 1000 pixels breed. Deze afbeeldingen mogen ondersteund worden door maximaal twee tekstregels (boven en/of onder de afbeelding) met een gemiddelde lettergrootte.

Alvast bedankt voor de medewerking! ster

Het Carclean.com Team
 
ik weet nog wel een forum waar ik met een dergelijke banner zelf geband wordt ....... de kenners weten welk forum ik bedoel.

Maar: mooie banner! :)^
 
DKBM zei:
ik weet nog wel een forum waar ik met een dergelijke banner zelf geband wordt ....... de kenners weten welk forum ik bedoel.

We hebben het liefst dat de banner gebruikt wordt op neutrale fora. Dus van je eigen club bijvoorbeeld. Met neutraal bedoel ik zonder dat er concurrentie kan gaan klagen en/of het tegen de regels van een bepaald forum is. Aan de andere kant, de concurrentie van ons klaagt toch wel, wat we ook doen het wordt altijd verkeerd opgevat.
 
Ik was ook niet van plan de banner daar te gaan gebruiken, ik post nog wel eens op het bewuste forum. Ik heb geen zin in gedoe en heb me op een zekere avond sterk opgewonden over hoe en wat. Inmiddels heb ik het laten rusten.

Back on topic: ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar misschien kan je er een bewegende banner van maken als een soort lichtkrant, zodat je nog meer merken kan presenteren?!
 
Er komt een bewegende aan, maar ik weet nog niet hoe hij eruit gaat zien.

Ik zeg het maar: gebruik de banner voorlopig maar niet op het Auto Detailing forum. Ik kan het goed vinden met de eigenaar Wesley (Slewey), maar er lopen daar een paar pannenkoeken rond waar ik me meermaals veel te druk om heb gemaakt. Ze zijn het wat mij betreft niet waard om weer iets op te pakken zodat ze het negatief kunnen draaien. Verder kan het volgens mij probleemloos op elk forum gebruikt worden. Dit is trouwens ook het laatste wat ik er op ons forum over kwijt wil, dus geen discussies hierover gaan voeren of je mening geven, ook niet als deze ondersteunend is :)