• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com klantenbanner!

Het is natuurlijk ook ergens een beetje sluikreklame. Onze bedoeling is ook dat we er een beetje reklame mee kunnen maken. Maar ik snap best als bepaalde fora dat niet willen hebben hoor. Geen probleem :)
 
nu ben ik ook, tevens voorzien van sluikreclame,

de service e.d. staan mij in zoverre aan, dat ik het GRAAAG doe!
 
@ Abarth, die laatste 3 vind ik mooier, met alleen carclean, de online car careshop.

@V40Freak, denk niet dat iedereen ineens een V40 gaat kopen omdat de link hier staat.
Mocht dat wel gebeuren is dat alleen maar goed voor carclean, want die auto's moeten gelijk aangepakt worden en dan moet je spullen kopen :grinning:
 
Het is zeker niet de bedoeling dat iedereen een S of V40 gaat kopen (het mag natuurlijk wel :-" ). Wel dat iedereen op dit forum met een S of V40, weet dat er een forum is waar liefhebbers bij elkaar komen.
Op het Volvo40forum adverteer ik nu met Carclean, zodat elke S/V40 rijder daar, weet waar hij zijn spullen kan gaan halen om de auto eens lekker te gaan vertroetelen. En hopelijk gaat dat dan ook gebeuren.

Dit alles even voor de duidelijkheid.

Ik ben benieuwd wat de resultaten daarvan zullen zijn.

Update:

Banner op het Volvo40forum op verzoek verwijderd.
Hier dan ook maar de banner verwijderd en de Carclean Banner hier toegevoegd.
 
Wie wilt er voor mij een banner maken? :schaam

Zelf snap ik er juist helemaal niets van hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen :weetniet

In ieder geval moet het dan zo iets worden:

brimg.ashx?id=100063.jpg


En dan natuurlijk verkleind (liefst alleen de auto, en omgeving er van af geshopt. En alle drie overvloeiend naar mekaar toe. Op een donkergrijze/antraciete achtergrond? En alles natuurlijk even groot)

Hoor het wel :schaam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoiets?

*Edit foto is weg: moet mijn server proper houden ;) *

Meer kan ik er niet mee (ik kan niet photoshoppen)
Dit is gewoon op maat gemaakt met Irfanview, geplakt in Word, screenshot genomen en opgeslagen :weetniet
 
@aron147: stuur me via pm of mail wat foto's door en ik maar wel iets van.

@jeroen: had je die van mij liever zonder text gehad?
 
en voila:
11gk094.jpg


ik dacht omdat het in het topic van de carclean klanten banner stond de tekst toch toe te voegen, nu maar even achterwegen gelaten voor je.
 
Ik weet dat ik een oud topic aan het kicken ben, maar ik had even niets te doen en kreeg een creatieve ingeving.

Ik hoop dat jullie me mijn brutaliteit willen vergeven maar ik ben toch benieuwd wat jullie hier van vinden.

edit: als de mensen van cc hier niet van gediend zijn kan dit berichtje uiteraard door hen verwijderd worden

Groeten,
Erik
 
Ik vind hem erg mooi. Heb je ook een versie met Wolfgang ipv Chemical Guys ;)