• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com Oliebollenavond 2013

Die actie wist ik al :). Dus voor €50 aan spullen aanschaffen gaat sowieso gebeuren ;). Moet een hoop spulletjes weer aanvullen dus komt helemaal goed :).
 
Tim is het logistiek makkelijker om op de dag zelf mijn bestelling Door te geven en dan op de avond af te rekenen?
Of maakt het voor jullie niet zoveel uit
 
Jullie kunnen zien wat er in de winkelwagen zit toch?
Of kan ik gewoon lijstje maken dat het dan klaargemaakt wordt?
Of eventueel wegens drukte beter vtv bestelling doen?
 
Helaas is het me niet gelukt om te komen vanavond. Als het dit jaar een net zo leuke avond was als verleden jaar, moet het wel geslaagd zijn. Ik wens het gehele team van Carclean een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2014!!
 
Team CarClean, bedankt voor de gezellige avond.
Ik heb heerlijk staan praten met een aantal over diverse zaken. Het was een drukke maar gezellige boel.
Natuurlijk nog een paar kleine dingen meegenomen en er een leuk flesje Q2m bath aan overgehouden.

Ik wens iedereen vanuit Zoetermeer een gezonde jaarwisseling toe.
 
Gezellig druk, lekker gekletst en natuurlijk wat inkopen gedaan
CC team en anderen bedankt en alvast een goed 2014
Volgend jaar maar weer :ja
 
Ik vond de nieuwe opzet geslaagd. Het was nu wat voller en gezelliger dan afgelopen jaren. Oliebollen waren weer super en de Gluhwein ook trouwens.
 
Was een stukje (mee)rijden voor een paar oliebollen, maar het was gezellig, en uiteraard zijn ook wij niet met lege handen naar huis gegaan:)^
 
Ik kwam meer voor de gezelligheid, had kort ervoor al ingeslagen bij jullie.
Wel nog een paar kleine aankopen gedaan.

Was in ieder geval gezellig en zowel de Glühwein als de oliebollen smaakten prima.
Heren van CC bedankt en alvast een prettige uiteinde gewenst.
 
Was een gezellige avond en ook weer wat geleerd dus dat ook mooi mee genomen :)
Nu wachten tot het warmer en droog wordt zodat ik met de Gyeon Mohs aan de gang kan :p

Heren van Carclean.com bedankt!
 
Het was een gezellige en ontspannen avondje. Dennis gunde ons nog een moment om de "look and feel" van de Monello tassen mee te nemen.
Ook BPJ en ik konden de verleiding niet weerstaan, en hebben nog wat noodzakelijke aanvullingen voor de collecte meegenomen. De monello foamlance zat daar ook bij en die is vanmorgen al uitgebreid getest.
Wat een fun zo'n foamparty!

Ieder jaar spijt het me weer dat ik zie dat er mensen zijn geweest, waar ik graag kennis mee had willen maken (oa. Eelco en Frans) Volgend jaar maar eens vooraf via PM wat afspraken maken.
 
BlackPassat;349226 zei:
Het was een gezellige en ontspannen avondje. Dennis gunde ons nog een moment om de "look and feel" van de Monello tassen mee te nemen.
Ook BPJ en ik konden de verleiding niet weerstaan, en hebben nog wat noodzakelijke aanvullingen voor de collecte meegenomen. De monello foamlance zat daar ook bij en die is vanmorgen al uitgebreid getest.
Wat een fun zo'n foamparty!

Ieder jaar spijt het me weer dat ik zie dat er mensen zijn geweest, waar ik graag kennis mee had willen maken (oa. Eelco en Frans) Volgend jaar maar eens vooraf via PM wat afspraken maken.

Ja eigenlijk best wel grappig als je ziet dat er misschien 30 mensen zijn, je toch nog mensen niet spreekt.
Marcel, Soepergrover, Juffer, Patrick, Dennis, andere Dennis ken ik onderhand van gezicht wel (andere Dennis was steeds druk met orders verzamelen volgens mij), en de Peperdokter heb ik inmiddels ook de hand geschud, voor de rest kende ik zo 1-2-3 de mensen niet. Volgens mij nog wel even met Joos staan praten (met degene die bij hem was). We stonden nog wel bij de tassen toen.
Volgende keer zal ik me vooraf ook eens verdiepen in wie er komen, nu eigenlijk door alle drukte er niet van gekomen helaas.