• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com oliebollenavond!

Me too.. Alhoewel ik meer als genoeg detailspullen heb staan kan ik het niet laten om steeds nieuwe producten uit te proberen. Zo'n actief forum waar iedereen zijn/haar ervaringen deelt is eigenlijk slecht voor mijn portemonnaie. Waar kan ik een klacht indienen? :)_[]
 
Bestellinkje gedaan. Zeven (7 !!) minuten later bericht dat de bestelling klaar staat.
Kan Overtoom een puntje aan zuigen.
 
Had al gehoopt op zo´n mailtje, maar mijn mail niet gecheckt natuurlijk.

Bestelling gelijk maar doorgegeven.

Tot morgen mensen
 
Toen ik vanmiddag in de gaten kreeg dat er (weer?) een plekkie was vrijgekomen heb ik nog snel ingeschreven. Het zag er aanvankelijk nog even naar uit dat ik vrijdag moest werken maar ook dat is niet het geval.
Tot morgen!
 
Ik zou vanavond een introducé meenemen, maar deze heeft afgezegd. Er is dus weer één plekje beschikbaar voor de liefhebber ;)
 
Iedereen alvast heel veel plezier gewenst! Ik moet vanavond werken... alle trucks en trailers in de loodsen zetten.
 
als het goed gegaan is, heb ik me net ingeschreven. Zal straks de mail nog even checken.:party:

Ik neem aan dat ik niet vooraf me bestelling hoef te doen?
 
CC mail zei:
Wij verwachten dat het tijdens de oliebollenavond druk zou kunnen worden aan de kassa en om te voorkomen dat jullie uren in de rij moeten gaan staan, hebben we besloten om jullie een actiecode te mailen. Waarmee je alvast, via onze site, producten kunt bestellen met die 15% korting. Wij kunnen morgen en overmorgen deze bestellingen dan al klaarzetten, zodat je op de avond zelf snel geholpen kunt worden. Uiteraard kan en mag je op de avond zelf ook nog producten (bij)bestellen.
Hoe werkt het? Simpel, bestel via onze site de producten en reken af met de actiecode: XXXXXXX (vraag code op bij Carclean.com) en kies ervoor om de bestelling op te komen halen. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling netjes voor je klaar staat. Let op! Betaal je bestelling niet online, maar in onze showroom!
 
Ondanks dat ik het drukker had verwacht, was het toch weer een hele gezellige avond. Lekker lopen kletsen over van alles en nog wat en op de koop toe een sample van de nieuwe shampoo van Monello lijn mee gekregen om een review te maken. De shampoo is nog in ontwikkeling en Tim heeft twee samples ter beschikking gesteld. Ik hoop dat ik dit volgende week kan doen

Thks CC-team voor weer een gezellige avond :)^
 
Lekkere oliebollen, prima gluhwein en veel blije gezichten :cool:
Prima verzorgd en de BD-ruimte blijft een sprookje
Met een flink gevulde kofferbak terug naar huis.

Graag tot de volgende keer
 
ik heb ook weer wat leuke dingetjes.
langer in de auto gezeten dan aanwezig geweest

2 uur heen en 2 uur terug

iwan bedankt voor de dodo waxje zal de volvo wel lekker vinden na de winter:heart_eyes:
 
Op het laatste nippertje toch maar besloten om in te schrijven samen met BlackPassatJunior. Onderweg naar B&R hebben we forumlid Addy nog even opgepakt.
We hebben geen spijt van gehad van de late inschrijving, en we zijn ook weer met (wat meer) thuisgekomen dan vooraf de bedoeling was. BPJ zelfs met een onverwacht presentje van Redcat:)^ Tevens scoorde hij zijn gewonnen panelpotje van de Homebrew kit review en een gratis washmitt.
Driekwart van zijn aanwinsten gift of gratis, alleen de DJ Bouncers 22 moesten betaald worden, en dat dan nog met CC-oliebollenkorting.

Ikzelf liet me verleiden tot de aankoop van Spray & Rinse, een trio Peluce Verde en een flesje Black Wow. Ook daarbij de washmitt van Monello.

CC Crew dank voor de gezellige avond en de heerlijk oliebollen.