• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie in California

Danielle

Detailing addict
30 aug 2008
512
65
Dit is mijn collectie in Amerika. Als ik daar ben zal ik foto's maken.

Daarnaast heb ik nog diverse CCS pads, de p21 S wax en vast heb ik nog wel iets vergeten om als foto bij te voegen.
 
dat is wel de bedoeling :) Mijn broer heeft 4 auto's, waarvan twee olds mobielen, maar aan die laatste twee kom ik niet.
 
Mooie collectie hoor, netjes!

Heb zelf in de States twee keer een Mack gedetailed voor mijn oom zijn transportbedrijf. Mequiar's is daar lekker goedkoop zeg!
 
danielle,442???nias very nais
91046.jpg
 
Mooi lijstje heb je al! Heb je in Nederland ook wat staan?


Mequiar's is daar lekker goedkoop zeg!

Nou best wel! Ik zeg met veel mensen bestellen, een fles Meguiars Goldclass shampoo kost omgekend €5,41 i.p.v. €19,99..
 
PT Cruiser zei:
Oldsmobile, niet Olds mobiel.

:-b

Welke types heeft hij?

ik weet ook wel dat het Oldsmobile is, maar ik schreef het hoe ik ze noem thuis: olds mobielen ;)

hij heeft een Studebaker (lichtgroen) lijkt hierop: http://www.americandreamcars.com/1953studebaker2drht080605.htm en een Ford Fairlane uit de jaren 50. En het open dak werkt nog! Hij had ook nog een Opel GT, helemaal opgeknapt by himself. Maar die staat inmiddels bij een vriend in NL.

Meguiars is inderdaad goedkoop daar. Foampads, microfiberdoeken, lege spray bottles, mothers spullen zijn ook goedkoper. En met een beetje surfen en geduld op diverse websites kun je ook nog wel eens boffen met diverse acties en aanbiedingen, waardoor je nog tientallen dollars kan sparen.
 
Aardige collectie daar in de US of A !!
Nog ff flink inslaan als je weer naar Limburg komt, zeker?? :-b

(alleen die gallons moet je maar daar laten, je koffer wordt er zo zwaar van... :sob: )






meuh
 
Danielle zei:
ik weet ook wel dat het Oldsmobile is, maar ik schreef het hoe ik ze noem thuis: olds mobielen ;)

hij heeft een Studebaker (lichtgroen) lijkt hierop: http://www.americandreamcars.com/1953studebaker2drht080605.htm en een Ford Fairlane uit de jaren 50. En het open dak werkt nog! Hij had ook nog een Opel GT, helemaal opgeknapt by himself. Maar die staat inmiddels bij een vriend in NL.

Bij mijn weten is Oldsmobile een merk. Net als Studebaker en Ford.
Dan kan een Ford of Studebaker toch nooit een Oldsmobile zijn?
Het kan dan wel een old mobile zijn :-"
 
kootje zei:
Aardige collectie daar in de US of A !!
Nog ff flink inslaan als je weer naar Limburg komt, zeker?? :-b

(alleen die gallons moet je maar daar laten, je koffer wordt er zo zwaar van... :sob: )

Ik heb redelijk ingeslagen. Maar ik heb net weer een ticket voor volgend jaar geboekt. En dan gaan we met het hele gezin, dus dat zijn 4 koffers, over 3 weken is het maar een koffer en dat is al aardig vol met autospullen, denk ik zo. Ik moet ook nog wat plek overlaten voor merkkleding.
Volgend jaar gaat de Wolfgang Total swirl Remover mee terug naar NL, die zou ik nog wel eens uit willen proberen. Gewoon even wachten op bv een bogo actie.
 
Alvast de dozen

P1000038.jpg



Natuurlijk zat er veel lucht in de dozen, ze zijn gereduceerd tot twee grote dozen en natuurlijk al iets in mijn koffer.

Met een beetje geluk is het de bedoeling dat ik woensdag ga beginnen aan het eerste object. De auto van mijn schoonzus. Wat zit die vol met krassen. 8-())
Foto's volgen.
 
De spullen die bij mijn broer blijven

P1000192.jpg


P1000193.jpg


P1000194.jpg


Deze Tarminator ruikt het zelfde als de Valet Pro Tar Remover

P1000195.jpg


P1000196.jpg


P1000197.jpg


P1000199.jpg


P1000200.jpg


P1000202.jpg


P1000203.jpg


P1000205.jpg


Maar deze twee 8 oz flesjes gaan mee naar huis

P1000206.jpg


De doeken en pads

P1000198.jpg


P1000207.jpg


P1000208.jpg


P1000209.jpg