• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van 911

911

Detailing rookie
13 apr 2009
76
0
Zo...heb ik de afgelopen(bijna) 4 weken, mezelf....en het Carclean-team even blij gemaakt.

Emmers staan er nog niet op....De Rotary ligt in de hobbyschuur....en de Black Hole.. was ook nog even niet in de buurt.

Binnenkort komt de Padwasher er ook nog bij...en het lijstje zal wel groeien ...en groeien...en groeien...:-"

DSC02820.jpg


DSC02824.jpg


DSC02822.jpg
 
dat doe je mooi, is weer een goede klant erbij voor CC!
Veel plezier gewenst met het detailen!
 
Wat kan zoiets snel uit de klauwen lopen he? ;) Geweldig om te zien :D
 
Wat me bij deze collectie opvalt is dat ze het tegenovergestelde is van de meeste 'beginners'-collecties die ik hier al heb gezien. In plaats van 90% Meg's en nog wat anders, is het hier 90% Poorboy's en 10% Meg's.

:D:
 
PT Cruiser zei:
Wat me bij deze collectie opvalt is dat ze het tegenovergestelde is van de meeste 'beginners'-collecties die ik hier al heb gezien. In plaats van 90% Meg's en nog wat anders, is het hier 90% Poorboy's en 10% Meg's.

:D:

Poorboy's is gewoon een super-merk ....Spreekt mij in ieder geval erg aan, werkt erg prettig.:cool:
 
DKBM zei:
Lekker uitgebreide collectie, zeker in deze korte tijd!

Yep, Martin...Begint zeker ergens op te lijken.
Zeker na zo'n bezoek aan Bergschenhoek, de workshop van 26 april , begon het helemaal te kriebelen.
 
Dibbuz zei:
Wat kan zoiets snel uit de klauwen lopen he? ;) Geweldig om te zien :D

Zoiets mag uit de klauwen lopen, Dennis !:)^ Blijft erg leuk...niet alleen het detailen, maar ook het aanschaffen, en ervaren wat de producten doen....en vooral het forum....TOP !!
 
Zo dan...je gaat hard! Ik zag je al zo fanatiek bezig op de kap van je Audi op de workshop...en je ben net zo fanatiek in het aanschaffen van de producten zo te zien...:D Ik heb ongeveer dezelfde producten om mijn Audi bij te houden....Poorboys is gewoon top!
 
dovdmeer zei:
Zo dan...je gaat hard! Ik zag je al zo fanatiek bezig op de kap van je Audi op de workshop...en je ben net zo fanatiek in het aanschaffen van de producten zo te zien...:D Ik heb ongeveer dezelfde producten om mijn Audi bij te houden....Poorboys is gewoon top!

Verzameling is idd hard gegaan, in zeer korte tijd. Hoezo economische recessie ? Laat de armoede de pest maar krijgen !:grinning:

Poorboys & Audi...gaat gewoon erg lekker samen !!:D :D ......en op de Porsche werkt ie ook goed....Kan 'm alleen niet afmaken op korte termijn, moet nl eerder naar Australie(werken)

Groetjes Wout