• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daytona wheel brush & EZ detail brush

Dat is pas een goede tip! :)^ In je emmer....zo simpel en dat is nog nooit in me opgekomen....hoe dom ben ik niet...:sob:
 
De antwoorden zijn al gegeven, maar ik bevestig het nog een keer officieel:

- Borstel zo min mogelijk buigen, het kan wel, maar het zou niet nodig moeten zijn en het verkort de levensduur.
- De borstel moet het werk doen, niet hard drukken of duwen, maar gewoon rustig de borstel een en weer bewegen.
- De borstel nooit droog zwiepen, dat vindt de handgreep echt niet prettig.
- Na gebruik uitspoelen onder een warme kraan en je kan de borstel ook droogmaken door voorzichtig met je hand om de borstel in de lengte hem droog te trekken, dus van boven naar beneden. (je hand moet als een soort wringer werken).

Heb je vastzittende vervuiling, gebruik dan eerst een goede velgenreiniger om het vuil los te weken, of gebruik Iron.X. Daarna weer met de borstel aan de slag en wederom de borstel het werk laten doen.
 
Ondertussen heb ik al een nieuwe in huis ,ondanks ik van de kwaliteit niet 100% tevreden ben maar hij doet wel goed zijn werk ;)
Alleen niet zo stevig gebouwd...

Tim,
De defecte borstels mag/kan ik die terugsturen?