• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dennis Golf V ->-BBS A6 speedline's eronder P2-

schippersss

Detailing chief
21 jun 2010
539
100
Ik zal me zelf ook eens voorstelen.
Ben Dennis ben 24 jaartjes oud en kom uit Brielle.
De auto die ik zelf rij is een VW Golf V 1.6 FSI Reflex zilver van 2005.
Ben van plan om heb binnenkort zelf een grote poets beurt te geven met en dap500 en klei en de rest wat erbij komt kijken. dit is zeker nodig omdat de auto last heeft van ijzerslijpsels.:| Dit komt waarschijnlijk omdat wij varen en ook oud ijzer schroot laden en lossen.

Hier bij nog wat picass:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom Dennis.
Als het goed is komen er binnenkort producten van Aquartz in de webshop. Daar zou iets tussen moeten zitten voor je ijzerslijpsel.
 
Hey bedank iedereen. Ja denk idd dat ik dat golf maar eraf haal staat denk ik wel wat netter. Ga binnenkort beginnen met stappen planmet dap500 dus hoop dat het werkt en dat die ijzerslijpsel eruit gaan, anders ander goedje proberen wat jullie me aan raden.
 
Welkom,

Misschien bij het laden even de auto van dek :weetniet
Of is dat wat veel gevraagd.

In ieder geval veel plezier op dit forum.

Hans
 
Hoi,
Ja heb nu idd een hoes over mijn auto heen met laden en lossen, gaat nu veel beter:)^
De banden zijn van yokohama parada spec 2 ziijn wel erg fijne banden moet ik zegen veel grip op droog en nat weg dek.
 
Wil binnenkort ff een besteling doen bij cc voor me golf ivm met die ijzerslijpsel, ik neem aan dat dit een mooi begin is voor het polijsten van de auto of ben ik nog wat vergeten of wat ik beter anders kan nemen?

Voorlopige bestel lijst:

1x 100741 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad € 8,98 € 8,98
1x 101424 Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System - Verbeterd! € 27,99 € 27,99
1x 100581 Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - 24x28cm € 15,99 € 15,99
1x 101595 Polishing Power - DAP500 V2 Raffini Starterspakket € 187,50 € 187,50
3x 101025 Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen - 39x39cm € 5,99 € 17,97
1x 101115 Poorboys World - Natty's Paste Wax Red - Limited Edition - 235ml € 18,99 € 18,99
1x 100713 Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml € 16,99 € 16,99
1x 100907 Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm € 13,99 € 13,99
1x 100901 Poorboys World - White Diamond - 473ml € 16,99 € 16,99

9 producten. Totaalbedrag: € 325,39

ik hoor graag van jullie kenners:grinning:
 
- zwarte pad 2x nu ( zit al in je startpakket ), gooi 'm om voor een lichtgroene ;)
- Ipv de waffle droogdoek de delirium ( oranje monster )
- Extra doeken a Poorboy's Deluxe Mega Towel ( aantal, ivm verschillende stappen in je werkstuk )
- Monello Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator voor je wax aan te brengen