• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dennis Golf V ->-BBS A6 speedline's eronder P2-

Bbsjes waren klaar dus ff dunlop sportmaxx 215/35/19 erom laten trekken en natuurlijk gelijk eronder...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
:-b :)_[]
 
Mooie velgen. Speedline vind ik mooi staan onder VW. Naafkapjes nog wel even wisselen ;).

Lijkt me ook een flinke klus om schoon te maken. Met al die hoekjes en boutjes :D. Iron.X is your friend!
 
Heel erg netjes. Heb je ze laten herstellen? Zo ja, waar?

Ik wacht nog op mijn Speedlines tot ze klaar zijn, want het weer vraagt er nu wel om om de winterbanden te verwisselen.
 
Snitser zei:
Nice....Zijn het "echte" of imi's?
Zijn de echte bbsen zijn ook uit elkaar geweest en opnieuw gespoten en de randen gepolijst.(De imi's kunnen niet uit elkaar.)
Alleen worden ze weer opnieuw gespoten omdat er druipers in zitten..dus binnenkort er weer van af.:(
 
Paul zei:
Heel erg netjes. Heb je ze laten herstellen? Zo ja, waar?

Ik wacht nog op mijn Speedlines tot ze klaar zijn, want het weer vraagt er nu wel om om de winterbanden te verwisselen.
Bedankt..Zijn bij velgenrenovatie.nl opnieuw opgemaakt..
 
Starck zei:
Mooie velgen. Speedline vind ik mooi staan onder VW. Naafkapjes nog wel even wisselen ;).

Lijkt me ook een flinke klus om schoon te maken. Met al die hoekjes en boutjes :D. Iron.X is your friend!
Bedankt iedeereen..

@Starck..er zijn geen andere naafkapjes voor die erin passen..en ik vindt het wel leuk juist zo omdat het toch audi a6 speedline's zijn en zo mogen ze ook gezien worden..
 
schippersss zei:
Bedankt iedeereen..

@Starck..er zijn geen andere naafkapjes voor die erin passen..en ik vindt het wel leuk juist zo omdat het toch audi a6 speedline's zijn en zo mogen ze ook gezien worden..

Die van mij zijn vandaag alle 4 terug gegaan naar velgrenovatie. jouw BBS zijn 2 dagen na die van mij gebracht. Ik denk dat het iets te druk is geweest en het best lastige velgen zijn. Ik had kleurverschil nadat 1 velg niet goed was gegaan en de kleur na 3x niet hetzelfde werd. Toen maar besloten alle 4 opnieuw te doen.

Wel balen dat je terug moet.

Ik had trouwens verwacht dat 215 brede banden te getrokken zouden zijn, maar het staat mooi.
 
Paul zei:
Die van mij zijn vandaag alle 4 terug gegaan naar velgrenovatie. jouw BBS zijn 2 dagen na die van mij gebracht. Ik denk dat het iets te druk is geweest en het best lastige velgen zijn. Ik had kleurverschil nadat 1 velg niet goed was gegaan en de kleur na 3x niet hetzelfde werd. Toen maar besloten alle 4 opnieuw te doen.

Wel balen dat je terug moet.

Ik had trouwens verwacht dat 215 brede banden te getrokken zouden zijn, maar het staat mooi.
Ja klopt zag idd nog een set bbs a6 speedline's liggen..

Ja toen ik van de week belde klonk die niet zo heel blij..meer op de toon oooo nog een set die niet goed is..en nu snap ik waarom omdat die van jouw ook niet goed waren gespotene en miss nog wel meer..maar goed normaal is daar wel top hoor dus wil geen bedrijf zwart maken maar was idd knetter druk toen ik mijn velgen ging halen lag heel die lood vol met velgen die nog moesten doen..
 
schippersss zei:
Ja klopt zag idd nog een set bbs a6 speedline's liggen..

Ja toen ik van de week belde klonk die niet zo heel blij..meer op de toon oooo nog een set die niet goed is..en nu snap ik waarom omdat die van jouw ook niet goed waren gespotene en miss nog wel meer..maar goed normaal is daar wel top hoor dus wil geen bedrijf zwart maken maar was idd knetter druk toen ik mijn velgen ging halen lag heel die lood vol met velgen die nog moesten doen..

Hij lost het ook goed op. Niks kwaads over hem hoor. Bedrijf is gewoon te veel gegroeid :) lag idd helemaal vol.

De velgen die goed waren zagen er echt geweldig uit, dus nog ff geduld hebben.
 
Vond de eerste zomervelgen al mooi maar deze nieuwe zijn heel bruut.
Dan zie je maar de de velgen de auto maken.
 
en zo hoort het ook!
Veren moeten zich een beetje "zetten" hè :)
Bijna tijd voor winterschoeisel weer denk ik..?
Zonde als je randjes pekel zien...!