• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail producten opslaan en bewaren

Polo444

Detailing addict
5 apr 2015
144
65
Waar bewaar jij al je detail producten? In een grote bak? Of in een stelling? Alle suggesties en tips zijn welkom
 
Momenteel nog in enkele grote plastic dozen van de blokker. 1 doos met wat ik regelmatig gebruik, 1 doos met wat ik minder regelmatig gebruik, en een doos voor alle poetsdoeken en pads ed. Momenteel in mijn pas aangekochte huis heb ik voor in de garage enkele oude maar zeer stevige keuken kastjes die ik aan de wand ga hangen voor mijn poets spullen.
 
Gewoon in een opvouwkrat in een koele kamer, de spullen dus die ik het meest gebruikt. De rest op netjes in een kast.
 
Alle doeken en pads liggen bij mij in 4 keukenkastjes, polijstmachines liggen hier bovenop in de tassen en in een oude niet aangesloten koelkast liggen mijn polijstmiddelen en alle andere producten. De dure waxen staan in een vitrine.
 
Ik heb sinds kort een karretje gekocht. Tot nu toe vind ik het echt een uitkomst! Ik sleep hem een beetje achter me aan en heb altijd alles bij de hand.

conv_1939.jpg
conv_1940.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Zluytr;n422204 zei:
Je hebt je cone goed mishandeld ;)

Haha! Dat zou je zeggen he. Maar hij is zelfs nieuw! Dit is geen foam cone. Dit is een poets cone voor metaal. Voor 3,50 gekocht afgelopen weekend voor m'n uitlaat.
 
Ik heb een kantoor kast in de binnenberging staan, met daar de voorraad van flessen in staan. en de poetsmachines staan daar ook.
Verder nog 3 grote kunststof kratten met deksel. besteld bij boxenvankees.nl

Verder een poest / waskar met daar in veel lades die gevuld zijn met doeken, plakband, wetsanding spullen en ander klein goed.
Op de waskar staat een grote Dodo tas gevuld met kleine flesjes ( allemaal het zelfde formaat en gelabeld ) met detail spullen.
 
Wat is eigelijk de 'ideale' temperatuur om je wax'en te bewaren?
ik denk dat deze toch nog net iets anders zijn dan andere producten of heb ik het hier mis?
 
Aangezien ik veel detail op locatie merkte ik al snel dat plastic dozen niet sterk genoeg waren door het gewicht van alle spullen :( Scheelde niet veel of mijn complete collectie was op de grond gevallen vanaf tilhoogte. Uiteindelijk heb ik goedgeprijste en transportboxen gevonden. Boxen met handvaten, deksel, rechte wanden, stapelbaar, geen wiel uitsparingen in de bodem en bovenal erg stevig.

Hier foto van paar maanden terug.
20150120_184819.jpg
 

Bijlagen

  • 20150120_184819.jpg
    20150120_184819.jpg
    212,5 KB · Weergaven: 162
Hey Peeps,

Ik heb alles in mijn kofferbak liggen, haha! Maar goed, heb inmiddels wel wat spullen, maar niet zoveel als in het karretje van Kaandorp. WoW!

Ik heb recent een Numatic-kar aangeschaf en deze kan simpel uit elkaar. In de bakken, open en met vakken, bewaar ik alles en polijstmateriaal/producten in de DAP-tas.
De temperatuur zal niet altijd ideaal zijn, maar voorlopig gaat het nog goed.

De schuur is aan opruiming toe en daar zal ik de collectie gaan stallen in een stelling met afsluitbare bakken.


Greetz