• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailen onder een party tent.....

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Hi,.

Als straks de zomer weer komt,.het lekker buiten is en langer ligt blijft heb ik best wel de ruimte om huis om een auto onder handen te nemen. Maar zit vooral ochtends met een lekkere bats zon. Zijn hier mensen die ervaring hebben met het detailen onder een party tent. Zo ja..wat voor één gebruik je dan?

Greetz
 
Ik heb een uitvouwbare, je wilt er geen 1 die niet uitvouwbaar is maar met stokken in elkaar moet, geloof me. Zorg er wel voor dat je hem goed vast kan zetten en minimaal 1 dicht zijscherm hebt ivm met de zon.

Dit was diegene met stokken, doe je maar 1x ;)
party2.jpg


En de uitvouwbare:
DSC00013Large-1.jpg
 
een schaartent,
daar ben ik ook naar op zoek maar kom haast alleen bij de semi-professionele uit.
als jij een adresje vind hoor ik t graag.
(oja,er moet wel een formaatje antara onder staan:) )
 
Ik zal zo even kijken naar een foto...
wij hebben vorig jaar op Sevenum (grote weekendmeeting) de auto in de stromende regen onder een partytent gepoetst:cool:

foto al gevonden:
eerst was het nog droog:
CIMG4515.jpg


Toen begon het te regenen:
CIMG4520.jpg
 
Het is even kijken hoe de stand van de zon staat in verband met de schaduw, maar ook ik gebruik de partytent.

DSC03987.jpg


DSC04254.jpg


Adres: Gamma :-b
 
Hoe doe je dat met witte lak op een zilveren auto?
In de volle zon zie je dan niet goed waar je wel en waar je niet geweest bent.
 
@DKBM als ik een auto wil doen kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik haast op het einde een bui krijg. en pal in de zon op een zwart oppervlak,daar word bart niet zo vrolijk van
 
Hoe reageren mensen er bij jullie trouwens op als je zo staat te detailen ?

CIMG4520.jpg

Ik stond zo op een terrein met 500 autofanaten man en zelf daar stonden sommige met grote ogen te kijken wat ik aan het doen was :-"

Gr. Arjan
 
sevenum,lekker dichtbij.

op het automaxx forum staat een uitvouwbare partytent te koop

http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=11135
 
Een opblaastent lijkt me ook wel handig. Aan drie kanten dicht, vullen met een ventilator, in verschillende maten te koop/huur.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ik krijg de tap nooit in de partytent als m'n auto eronder staat.
Dan wordt de keuze makkelijk....x-]
 
Opblaasbaar is leuk maar veels te groot en onhandig als je, zoals ik, op een parkeerplaats sta.
 
@Bart, meestal doe ik de auto op zaterdag in het weekend. Die dag blijft het dan vaak wel droog, maar in 9 van de 10 keer valt dan op zondag regen. In het verleden met Meg's ook gepoetst in de zon op een donkerblauwe auto. Daar wordt je, zoals bekend, op z'n zachtst gezegd niet vrolijk van.

Een partytent zou bij mij niet eens lukken: aan de ene kant een voetpad en aan de andere kant een fietspad met rijbaan. Dat staat nog los van het feit wat de buren ervan denken (daar heb ik toch al lak aan)
 
Nee volgens mij op het moment nog helemaal niets... maar kan het ook mis hebben...
Heb geen idee eigenlijk, ben nog niet op de tuinafdeling geweest :schaam

Tuinsartikelen zijn pas net twee weken weer in de schappen, en ja aktiematig zal er wel eens een leuke aanbieding komen denk ik :)
 
goh als ik dat zo zie ben ik toch blij dat ik hier een grote garage ter mijner beschikking heb. Waar ik de wagen kan in plaatsen en dan zelfs met deuren allemaal open er nog vlot langs kan:D